تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

خدمات تحقیقات بازار 20

خدمات تحقیقات بازار 20


در سال های‌ اخیر ، بازاریابی‌ نیز به‌ بخشی‌ عمده از استراتژی‌ های‌ بسیاری‌ از سازمان های‌ غیرانتفاعی‌ همانند کالج‌ ها ، بیمارستان ها ، موزه ها ، باغ وحش‌ ه ا ، ارکسترهای‌ سمفونیک‌ ، بنیادها و حتی‌ کلیساها تبدیل‌ شده است‌. افراد غیرانتفاعی‌ کشور خدمات تحقیقات بازار حمایت‌ و عضویت‌  شرکت تحقیقات بازار   رقابت‌ سختی‌ روبرو هستند. بازاریابی‌ صوتی‌ می‌ تواند به‌ آنها در جذب عضویت‌ ، بودجه‌ و پشتیبانی‌ کمک‌ کند. به‌ عنوان مثال ، بیمارستان غیرانتفاعی‌ تحقیقاتی‌ کودکان St. Jude مأموریت‌ ویژه ای‌ دارد: "یافتن‌ درمان ها. نجات کودکان. " این‌ دارو سالانه‌ به‌ طور مستقیم‌ به‌ ٧٨٠٠ بیمار و هزاران بیمار دیگر از طریق‌ وابستگی‌ و آزمایشات بالینی‌ خود در نقاط مختلف‌ کشور و سراسر جهان خدمت‌ می‌ کند. خانواده ها هرگز قبضی‌ را از سنت‌ جود ، خدمات تحقیقات بازار درمان ، مسافرت ، مسکن‌ یا غذا دریافت‌ نمی‌ کنند. خدمات تحقیقات بازار انجام این‌ مأموریت‌ ، سنت‌ جود بودجه‌ روزانه‌ ٤.٢ میلیون دلاری‌ خود را از طریق‌ بازاریابی‌ نیروگاه جمع‌ آوری‌ می‌ کند. ٣٦ تلاش خدمات تحقیقات بازار سرمایه‌ گذاری‌ شامل‌ اعلان خدمات عمومی‌ ، مشاغل‌ مشهور ، مشارکت‌ شرکت‌ ها و حضور گسترده آنلاین‌ تا رویدادهایی‌ همانند Trike- a-thons، Math-a-thons، چالش‌ دانشجویی‌ Up 'Til Dawn ، و مراسم‌ اهدای‌ خانه‌ رویایی‌ St. Jude. کارهای‌ سنت‌ جود  شرکت تحقیقات بازار   بیش‌ از ٧٠ شریک‌ شرکتی‌ همانند Target ، Domino's، Williams-Sonoma، رشد بازاریابی‌ غیرانتفاعی‌ در سالهای‌ اخیر ، بازاریابی‌ نیز به‌ بخشی‌ از استراتژی‌ های‌ بسیاری‌ از سازمان های‌ غیر انتفاعی‌ تبدیل‌ شده است‌. ، همانند کالج‌ ها ، بیمارستان ها ، موزه ها ، باغ وحش‌ ها ، ارکسترهای‌ سمفونیک‌ ، بنیادها و حتی‌ کلیساها. افراد غیرانتفاعی‌ کشور خدمات تحقیقات بازار حمایت‌ و عضویت‌  شرکت تحقیقات بازار   رقابت‌ سختی‌ روبرو هستند. بازاریابی‌ صوتی‌ می‌ تواند به‌ آنها در جذب عضویت‌ ، بودجه‌ و پشتیبانی‌ کمک‌ کند. به‌ عنوان مثال ، بیمارستان غیرانتفاعی‌ تحقیقاتی‌ کودکان St. Jude مأموریت‌ ویژه ای‌ دارد: "یافتن‌ درمانها. نجات کودکان. " این‌ دارو سالانه‌ به‌ طور مستقیم‌ به‌ ٧٨٠٠ بیمار و بازاریابی‌ غیرانتفاعی‌: بیمارستان تحقیقات کودکان St. Jude  شرکت تحقیقات بازار   تهاجم‌ ماموریت‌ قدرتمند خود را به‌ بازار عرضه‌ می‌ کند:

   هزاران بیمار دیگر از طریق‌ وابستگی‌ و آزمایشات بالینی‌ خود در نقاط مختلف‌ کشور و سراسر جهان خدمت‌ می‌ کند. خانواده ها هرگز قبضی‌ را از سنت‌ جود ، خدمات تحقیقات بازار درمان ، مسافرت ، مسکن‌ یا غذا دریافت‌ نمی‌ کنند. خدمات تحقیقات بازار انجام این‌ مأموریت‌ ، سنت‌ جود بودجه‌ روزانه‌ ٤.٢ میلیون دلاری‌ خود را از طریق‌ بازاریابی‌ نیروگاه جمع‌ آوری‌ می‌ کند. ٣٦ تلاش خدمات تحقیقات بازار سرمایه‌ گذاری‌ شامل‌ اعلان خدمات عمومی‌ ،

سازمانی‌ همانند Target ، Domino's، Williams-Sonoma، که‌ در کمپین‌ سالانه‌ تشکر و اهدا شرکت‌ می‌ کنند ، از مصرف کنندگان می‌ خواهد "برای‌ بچه‌ های‌ سالم‌ زندگی‌ شما تشکر کنند ، و به‌ کسانی‌ که‌ نیستند بده. " نتیجه‌ یک‌ برند فراگیر میباشد که‌ هر ساله‌ بیش‌ از یک‌ میلیارد دلار از اهدا کنندگان خصوصی‌ - از کودکان پیش‌ دبستانی‌ و حرفه‌ ای‌ گرفته‌ تا کلاس های‌ هشتم‌ و ٨٠ ساله‌ درآمد دارد.

 

مثال دیگر صندوق جهانی‌ حیات وحش‌ (WWF) میباشد ، یک‌ سازمان محافظه‌ کار غیرانتفاعی‌ جهانی‌ که‌ ماموریت‌ آن حفاظت‌ از طبیعت‌ و محافظت‌ از حیات وحش‌ جهان میباشد . WWFدر ١٠٠ کشور تحت‌ اعتبارات مالی‌ دولت‌ ، بنیادها ، شرکت‌ ها و افراد فعالیت‌ می‌ کند - ٢.١ میلیون عضو در ایالات متحده و تقریبا ٥ میلیون شیر عضو در سراسر جهان می‌ باشد. WWFبا استفاده از بازاریابی‌ پیچیده منابع‌ قابل‌ توجهی‌ را که‌ خدمات تحقیقات بازار انجام ماموریت‌ گسترده خود نیاز دارد ، جمع‌ آوری‌ می‌ کند. فقط‌ یک‌ مثال ، کمپین‌ WWF میباشد که‌ اخیراً #LastSelfie Snapchat مقرون به‌ صرفه‌ اما کارآمد ساخته‌ است‌: ایده کمپین‌ WWF # سلفی‌ گذشته‌ این‌ میباشد که‌ گونه‌ های‌ حیات وحش‌ در معرض خطر جهان به‌ سرعت‌ Snapchat از بین‌ می‌ روند. خدمات تحقیقات بازار بیان این‌ نکته‌ ، WWFبا ارسال پیام "اجازه ندهید این‌ # آخرین‌ سلفی‌ من‌ باشد " ، تصاویر نه‌ ثانیه‌ ای‌ Snapchat از حیوانات در معرض خطر را خدمات تحقیقات بازار پیروان WWFدر سراسر جهان ارسال کرد و از گیرندگان خواست‌ تا عکس‌ بگیرن د. در طی‌ تنها هشت‌ ساعت‌ ، این‌ کمپین‌ ٥٠٠٠ تویت‌ را در ٦ میلیون خط‌ زمانی‌ مشاهده کرد. فقط‌ در طی‌ یک‌ هفته‌ ، ٠٠٠،٤٠ توییت‌ به‌ ١٢٠ میلیون کاربر رسیده است‌. در کل‌ ، کمپین‌ #LastSelfieبه‌ بیش‌ از نیمی‌ از کاربران توییتر رسید. این‌ همچنین‌ به‌ WWF کمک‌ کرد تا فقط‌ در مدت سه‌ روز هدف اهدای‌ ماهانه‌ خود را برآورده کند و منجر به‌ رکورد تعداد فرزند خواندگی‌ حیوانات از طریق‌ وب سایت‌ WWF شود. به‌ طور گسترده تر ، به‌ لطف‌ چنین‌ تلاش های‌ بازاریابی‌ و به‌ رغم‌ محدودیت‌ بودجه‌ بازاریابی‌ خود ، WWFدر سال گذشته‌ نزدیک‌ به‌ ٢٩٠ میلیون دلار بودجه‌ جمع‌ آوری‌ کرد که‌ بیش‌ از یک‌ سوم آن از طریق‌ اهداکنندگان فردی‌ است‌. آژانس‌ های‌ دولتی‌ نیز علاقه‌ بیشتری‌ به‌ بازاریابی‌ نشان داده اند. خدمات تحقیقات بازار نمونه‌ ، ارتش‌ ایالات متحده یک‌ برنامه‌ بازاریابی‌ خدمات تحقیقات بازار جذب نیروها به‌ خدمات مختلف‌ خود در نظر گرفته‌ میباشد ، و سازمان های‌ مختلف‌ دولتی‌ اکنون در حال طراحی‌ کمپین‌ های‌ بازاریابی‌ اجتماعی‌ خدمات تحقیقات بازار حفظ‌ انرژی‌ در سن‌ و نگرانی‌ خدمات تحقیقات بازار محیط‌ زیست‌ یا جلوگیری‌ از استعمال دخانیات ، استفاده غیرقانونی‌ از مواد مخدر و چاقی‌ حتی‌ سرویس‌ پستی‌ ایالات متحده که‌ یک‌ بار دست‌ و پا می‌ زند ، بازاریابی‌ ابتکاری‌ را خدمات تحقیقات بازار فروش تمبرهای‌ بزرگداشت‌ ، تبلیغ‌ خدمات Priority Mail خود و ارتقا image چهره خود به‌ عنوان یک‌ سازمان معاصر و رقابتی‌ توسعه‌ داده است‌. در کل‌ ، دولت‌ ایالات متحده  شرکت تحقیقات بازار   بودجه‌ تبلیغاتی‌ سالانه‌ بیش‌ از ٩٨٠ میلیون دلار ، سی‌ و نهمین‌ تبلیغات بزرگ کشور است‌

همانطور که‌ در حال تعریف‌ مجدد روابط‌  شرکت تحقیقات بازار   مشتری‌ خود هستند ، بازاریابها همچنین‌ نگاهی‌ جدید به‌ روشهای‌ ارتباط آنها  شرکت تحقیقات بازار   جهان وسیع‌ اطراف خود می‌ اندازند. امروزه بیشتر شرکتهای‌ بزرگ یا کوچک‌ به‌ نوعی‌ تحت‌ تأثیر رقابت‌ جهانی‌ قرار می‌ گیرند. یک‌ گلفروش محله‌ گل‌ های‌ خود را از نهالستان های‌ مکزیک‌ خریداری‌ می‌ کند و یک‌ تولید کننده بزرگ الکترونیک‌ ایالات متحده در بازارهای‌ داخلی‌ خود  شرکت تحقیقات بازار   رقبای‌ غول پیکر کره ای‌ رقابت‌ می‌ کند. یک‌ خرده فروش اینترنتی‌ نوپا در همان زمان سفارشات خود را از سراسر جهان دریافت‌ می‌ کند که‌ تولیدکننده کالاهای‌ مصرفی‌ آمریکایی‌ محصولات جدیدی‌ را به‌ بازارهای‌ نوظهور خارج از کشور وارد می‌ کند. شرکت‌ های‌ آمریکایی‌ در داخل‌  شرکت تحقیقات بازار   بازاریابی‌ ماهرانه‌ شرکت‌ های‌ چند ملیتی‌ اروپا و آسیا به‌ چالش‌ کشیده شده اند. شرکت‌ هایی‌ همانند تویوتا ، نستله‌ و سامسونگ‌ اغلب‌ در بازارهای‌ آمریکا رقابتی‌ بالاتر از رقبا در ایالات متحده داشته‌ اند. به‌ همین‌ ترتیب‌ ، شرکت‌ های‌ آمریکایی‌ در طیف‌ گسترده ای‌ از صنایع‌ ، عملیات جهانی‌ تولید کرده و محصولات تولیدی‌ خود را در سراسر جهان تولید و فروخته‌ اند. مک‌ دونالد کاملاً آمریکایی‌ اکنون روزانه‌ در بیش‌ از ٣٦٠٠٠ رستوران محلی‌ در بیش‌ از ١٠٠ کشور جهان به‌ ٧٠ میلیون مشتری‌ خدمات می‌ دهد - ٦٨ درصد از درآمد شرکت‌ های‌ آن از خارج از ایالات متحده تأمین‌ می‌ شود. به‌ همین‌ ترتیب‌ ، نایک‌ در ١٩٠ کشور به‌ بازار عرضه‌  میگردد  که‌ فروش غیر آمریکایی‌ ٥٢ درصد از فروش جهانی‌ آن را تشکیل‌ می‌ دهد .٣٨ امروز ، شرکت‌ ها فقط‌ کالاهای‌ تولید داخل‌ خود را در بازارهای‌ بین‌ المللی‌ بیشتر نمی‌ فروشند. آنها همچنین‌ منابع‌ و اجزای‌ بیشتری‌ را در خارج ازکشور تهیه‌ می‌ کنند و محصولات جدیدی‌ را خدمات تحقیقات بازار بازارهای‌ خاص در سراسر جهان تولید می‌ کنند. بنابراین‌ ، مدیران کشورهای‌ مختلف‌ در جهان به‌ طور فزاینده ای‌ جهانی‌ ، نه‌ فقط‌ محلی‌ ، از صنعت‌ ، رقبا و فرصت‌ های‌ شرکت‌ را در نظر می‌ گیرند. آنها می‌ پرسند: بازاریابی‌ جهانی‌ چیست‌؟ تفاوت آن  شرکت تحقیقات بازار   بازاریابی‌ داخلی‌ چیست‌؟ رقبا و نیروهای‌ جهانی‌ چه‌ تاثیری‌ بر تجارت ما دارند؟ تا چه‌ اندازه باید "جهانی‌ شویم‌ "؟ ما در فصل‌ ١٩  شرکت تحقیقات بازار   جزئیات بیشتری‌ به‌ بازار جهانی‌ خواهیم‌ پرداخت‌.

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد