-
آژانس پژوهش بازار 4
شنبه 8 مهر 1402 12:40
بازاریابی آزمایشی اگر محصول هم از آزمون مفهوم و هم از آزمون محصول عبور کند ، مرحله بعدی تحقیقات بازار آزمایشی است ، مرحله ای که محصول و برنامه تحقیقات بازار پیشنهادی آن در شرایط واقعی بازار آزمایش می شود. تحقیقات بازار آزمایشی قبل از صرف هزینه های کل معرفی کامل ، به بازاریاب تجربه تحقیقات...
-
آژانس پژوهش بازار 3
شنبه 8 مهر 1402 12:36
محصول ، دائماً در تلاش برای " چیز بزرگ بعدی " است. به همین منظور ، تیم های هوشمند بازار سامسونگ و نوآوری محصولات در سراسر جهان به طور مداوم در مورد استفاده از محصول ، رفتار خرید و روند زندگی ، تحقیق می کنند و به دنبال بینش مصرف کننده و روش های ابتکاری جدید برای تأمین نیازهای مشتری هستند....
-
تحقیقات بازاریابی و اساس آن - بخش ششم
جمعه 7 مهر 1402 20:00
ایجاد شناخت نام کمک کند ، دانش نام تجاری ، و شاید حتی برخی از اولویت های تجاری. با این حال ، واقعیت این است که مارک ها توسط تبلیغات حفظ نمی شوند بلکه با تعامل مشتریان با مارک ها و تجارب برند مشتریان حفظ می شوند. امروزه مشتریان از طریق طیف وسیعی از تماس ها و نقاط لمس با یک مارک آشنا می شوند....
-
تحقیقات بازاریابی و اساس آن - بخش پنجم
جمعه 7 مهر 1402 19:53
از ظرفیت اضافی استفاده کند یا به سادگی فضای بیشتری را برای فروشندگان از قفسه سفارش دهد. با این حال ، خطوط داخلی خطرات زیادی را در پی دارد. نام تجاری بیش از حد ممکن است باعث سردرگمی مصرف کننده شود یا برخی از معنی خاص خود را از دست بدهد. به عنوان مثال ، مک دونالد در تلاش خود برای ارائه چیزی...
-
مبانی تحقیقات بازار 10
چهارشنبه 5 مهر 1402 15:44
در این روزهای رقابت شدید قیمت ، بازاریان خدمات اغلب از مشکل تمایز خدمات خود از رقبا شکایت دارند. تا آنجا که مشتریان خدمات ارائه دهندگان مختلف را مشابه ببینند ، آنها کمتر از قیمت به ارائه دهنده اهمیت می دهند. راه حل رقابت قیمت توسعه یک پیشنهاد ، تحویل و تصویر متفاوت است. این پیشنهاد می تواند...
-
مبانی تحقیقات بازار 9
چهارشنبه 5 مهر 1402 12:52
مسافران هواپیمایی چیزی به جز بلیط و مسافرخانه ندارند که امیدوارند همزمان با آنها و چمدانشان به سلامت به مقصد مورد نظر برسند. برای کاهش عدم اطمینان ، خریداران به دنبال سیگنال های کیفیت خدمات هستند. آنه ا از مکان ، افراد ، قیمت ، تجهیزات و ارتباطاتی که می توانند ببینند در مورد کیفیت نتیجه گیری می...
-
مبانی تحقیقات بازار 8
سهشنبه 4 مهر 1402 17:44
تصمیمات ترکیبی محصول یا تولید سازمانی با چندین خط تولید دارای ترکیبی از محصولات است. مخلوط محصول (یا پورت-برگ محصول) شامل تمام خطوط تولید و مواردی است که فروشنده خاصی برای فروش ارائه می دهد. به عنوان مثال ، شرکت تحقیقات بازار شاید بیشتر به دلیل خمیردندان و سایر محصولات مراقبت از دهان شناخته شده...
-
مبانی تحقیقات بازار 7
سهشنبه 4 مهر 1402 17:38
به نظر می رسد که همه این روزها این کار را انجام می دهند یعنی آرم های اصلی خود را تغییر می دهند. از Google ، Hershey ، Pizza Hutو American Airlines گرفته تا Southwest و IHOP ، که با آرمهای قدیمی و جدید همراه است. چنین طراحی جدیدی از آرم ها می تواند خطرناک باشد. مشتری ها اغلب پیوست های محکم با...
-
مبانی تحقیقات بازار 6
دوشنبه 3 مهر 1402 22:53
آمازون بسته بندی بدون سرخوردگی را برای کاهش خشم بسته بندی و بسته بندی بیش از حد ارائه می دهد. خرده فروش آنلاین با بیش از ٢٠٠٠ شرکت مانند فیشر-پرایس ، م اتل ، یونیلور ، مایکروسافت و سایر شرکت ها برای ایجاد بسته های کوچکتر ، آسان برای باز شدن و قابل بازیافت کار می کند که از مواد بسته بندی...
-
مبانی تحقیقات بازار 5
دوشنبه 3 مهر 1402 22:44
که از نظر قیمت با McDonalds ، Burger King یا Wendy's رقابت نمی کند زیرا کیفیت محصول آنها بهتر است و اگر ارزش آن را داشته باشد ، مردم مقدار کمی هزینه اضافی برای غذا پرداخت می کنند . اگر مشتری هرگز قیمت بالاتر خود را زیر سوال ببرد ، به آنها می گوید که فقط آن را بگیرند و هزینه آن را...
-
مبانی تحقیقات بازار 4
یکشنبه 2 مهر 1402 13:16
مواد و قطعات تولید شده مستقیماً به کاربران صنعتی فروخته می شوند. قیمت و خدمات مهمترین عوامل تحقیقات بازار هستند. مارک و تبلیغات اهمیت کمتری دارند . اقلام سرمایه ای از محصولات صنعتی هستند که به تولید یا عملیات خریدار کمک می کنند ، از جمله تجهیزات نصب و تجهیزات. تاسیسات شامل خریدهای عمده ای مانند...
-
مبانی تحقیقات بازار 3
یکشنبه 2 مهر 1402 13:07
برنامه ریزان محصولات باید در مورد محصولات و خدمات در سه سطح فکر کنند . هر سطح به مشتری ارزش بیشتری می بخشدابتدایی . ترین سطح ، ارزش اصلی مشتری است که به این سوال پاسخ می دهد: واقعاً خریدار چه چیزی را خریداری می کند؟ هنگام طراحی محصولات ، بازاریابان ابتدا باید اصلی ، مزایای حل مسئله یا خدمات...
-
مبانی تحقیقات بازار 2
شنبه 1 مهر 1402 19:14
هنگامی که مردم یک ویدیو کلیپ خیره کننده GoPro را مشاهده می کنند - مانند کلیپ جد میلدون در نیوزلند که اولین بار پس زمینه برگشت سه برابر BM× گرفته شده توسط دوربین کلاه ایمنی خود را گرفته است - تا حدی تجربه سوژه را تجربه می کنند. آنها احساس اشتیاق و آدرنالین می کنند. و هنگامی که این اتفاق می...
-
مبانی تحقیقات بازار 1
شنبه 1 مهر 1402 19:05
این معامله هنوز منوط به تصویب نهادهای نظارتی است و انجام ادغام شرکت های هواپیمایی سال ها به طول می انجامد. اما یک چیز مطمئناً است. آلاسکاایرلاینز نه تنها تحقیقات بازاریابی با سابقه خدمات قوی به دست می آورد ، بلکه یک شرکت هواپیمایی غیرمعمول سودآور را نیز به خود اختصاص می دهد. ویرجین آمریکا...
-
شرکت تحقیقات بازاریابی و بازار 2
جمعه 31 شهریور 1402 14:07
این صفحه لمسی امکان دسترسی به پیشرفته ترین سیستم سرگرمی و اطلاعات در آسمان ایالات متحده را فراهم می کند. سیستم قرمز اختصاصی ویرجین آمریکا به هر مهمان امکان انتخاب فیلم های درخواستی ، برنامه های تلویزیونی ، موسیقی یا بازی های ویدیویی را می دهد. قرمز همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا پرواز...
-
شرکت تحقیقات بازاریابی و بازار 1
جمعه 31 شهریور 1402 13:58
یک شرکت خدمات مالی است که در سال ١٩٢٢ توسط ٢٥ افسر ارتش تشکیل گردید که برای بیمه خودروهای یکدیگر گرد هم آمدند زیرا بیمه آنها بیش از حد پر ریسک بود. USAA اکنون تقریباً ٢٥٠٠٠ کارمند و بیش از ٩ میلیون مشتری عضو دارد. این شرکت به طور مداوم در ١٠ شرکت برتر بیمه اتومبیل قرار می گیرد و انواع دیگری...
-
شرکت تحقیقات بازار 33
پنجشنبه 30 شهریور 1402 13:10
در این فصل ، شما با عناصر اصلی شرکت تحقیقات بازار مبتنی بر ارزش مشتری آشنا شدید: تقسیم بندی ، هدف گذاری ، تمایز و موقعیت یابی. بازاریاب ها می دانند که نمی توانند به یک شکل از همه خریداران در بازارهایشان و یا -حداقل از همه خریداران-استقبال کنند. بنابراین ، امروزه بیشتر شرکت ها تحقیقات بازار هدفمند...
-
شرکت های تحقیقات بازار 15
پنجشنبه 30 شهریور 1402 12:58
غوطه وری فناوری در زندگی ما این امکان را فراهم کرده است که علاوه بر ارائه ارزش مشتری با کارآیی بیشتر در مبادلات B ٢ B و C ٢ B ، انجام معاملات همتا به همتا P) ٢ (P را نیز بسیار آسان کرده است. این مفهوم توسط Uber به بخش حمل و نقل وارد گردید ، و یک پلت فرم مبتنی بر برنامه دیجیتال ایجاد کرد تا...
-
شرکت تحقیقات بازار 32
چهارشنبه 29 شهریور 1402 19:40
اقتصادی را می بخشد. سلولهای قرمز در سمت چپ پایین ، با این حال ، گزاره های ارزش از دست رفته را نشان می دهند. سلول مرکزی در بهترین حالت گزاره ای حاشیه ای را نشان می دهد. در بخش های بعدی ، ما در مورد پنج پیشنهاد ارزش برنده بحث می کنیم: بیشتر برای بیشتر ، بیشتر برای همان ، همان برای کمتر ، کمتر...
-
شرکت تحقیقات بازار 102
سهشنبه 28 شهریور 1402 11:29
Zappos تمام سازمان خود و همه افرادش را در جهت ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان تراز می کند. ارزش اصلی شماره یک فروشنده آنلاین: " ارائه حس شگفتی از طریق خدمات. " برای یافتن نقاط تمایز ، بازاریاب باید در مورد تجربه مشتری با محصول یا خدمات شرکت فکر کنند. یک شرکت هشدار می تواند در هر...
-
شرکت تحقیقات بازار 101
سهشنبه 28 شهریور 1402 11:21
موقعیت یابی نقشه ها در برنامه ریزی استراتژی های تمایز و موقعیت یابی ، بازاریابان معمولاً نقشه های موقعیت یابی به طور منطقی را تهیه می کنند که تصورات مصرف کننده از مارک های آنها را درمقابل محصولات رقیب در ابعاد مهم خرید نشان می دهد. شکل ٣.٧ یک نقشه موقعیت یابی برای بازار SUV لوکس بزرگ...
-
شرکت های تحقیقات بازار 10
یکشنبه 26 شهریور 1402 20:00
Green Label یک جریان دائمی از محتوای جذاب تولید می کند که طرفداران فوق العاده با برند ارتباط برقرار می کنند. Green Label همچنین پروژه های جاه طلبانه ای از جمله - Green Lab 's Green Label Experience یک مجموعه تلویزیونی کابلی که ورزش های اکشن - The Dew Tour و We Are Blood را نشان می دهد - یک فیلم با...
-
شرکت های تحقیقات بازار 9
یکشنبه 26 شهریور 1402 19:58
تا ٦٥ ساله هستند که در آپارتمانهای شهرهای کوچکتر مانند ساکرامنتو ، کالیفرنیا و هریسبورگ ، پنسیلوانیا زندگی می کنند. آنها معمولاً کنار گذاشته می شوند ، حلقه بزرگی از دوستانشان را حفظ می کنند و در گروه های اجتماعی فعال هستند. آنها از موسیقی ، سرگرمی ها و هنرهای خلاقانه لذت می برند. وقتی برای غذا...
-
شرکت های تحقیقات بازار 8
شنبه 25 شهریور 1402 13:47
به خاطر داشته باشید که هدف اصلی یک تیم CBD کمک به مشتری برای برنده شدن در هر گروه محصول است. گاهی اوقات ، تجزیه و تحلیل نشان می دهد که بهترین راه حل برای مشتری " بیشتر محصول شخص دیگری " است. برای P&G ، مشکلی نیست. این شرکت می داند که ایجاد بهترین شرایط برای خرده فروش در...
-
شرکت های تحقیقات بازار 7
شنبه 25 شهریور 1402 13:45
G می فهمد که اگر مشتریان تجاری اش عملکرد خوبی نداشته باشند ، این شرکت نیز عملکرد خوبی نخواهد داشت. بنابراین ، P&G برای رشد تجارت خود باید ابتدا تجارت خرده فروشانی را که برند ه ای آن را به مصرف کنندگان نهایی می فروشند ، توسعه دهد. به گفته خود P&G ، " CBD چیزی بیش از ' فروش است - این...
-
شرکت های تحقیقات بازار 6
پنجشنبه 23 شهریور 1402 21:30
به نوبه خود ، بر رفتار خرید آنها تأثیر می گذارد. باور یک تفکر توصیفی است که فرد در مورد برخی چیزها دارد. باورها ممکن است مبتنی بر دانش ، عقیده یا ایمان واقعی باشند و ممکن است بار احساسی داشته باشند یا نداشته باشند. بازاریابان به اعتقاداتی که مردم در مورد محصولات و خدمات خاص بیان می کنند علاقه...
-
شرکت های تحقیقات بازار 5
پنجشنبه 23 شهریور 1402 21:27
شخص ابتدا سعی می کند مهمترین نیاز را برآورده کند. وقتی این نیاز برآورده شود ، دیگر محرک نخواهد بود و سپس فرد سعی خواهد کرد مهمترین نیاز بعدی را برآورده کند. به عنوان مثال ، افراد گرسنه (نیازهای فیزیولوژیکی) نه به آخرین اتفاقات دنیای هنر (نیازهای خود واقعی سازی) علاقه مند می شوند و نه به اینکه...
-
شرکت های تحقیقات بازار 4
سهشنبه 21 شهریور 1402 08:44
¡ سایر صفحات رسانه های اجتماعی را حفظ می کند. دو برنامه تلفن همراه ، از جمله برنامه Bermuda's Very Own Mobile Events ؛ و یک وبلاگ Discovering Bermuda شامل " ارسال هایی از بهشت " . این سرویس همچنین کاربران محبوب رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و Tastached مرسوم ، مد روز - که دارای...
-
شرکت های تحقیقات بازار 3
سهشنبه 21 شهریور 1402 08:40
یا رفتار فرد عمل می کنند. افراد اغلب تحت تأثیر گروه های مرجعی قرار می گیرند که به آنها تعلق ندارند. به عنوان مثال ، یک گروه آرزو دار ، گروهی است که فرد می خواهد به آن تعلق گیرد ، مانند زمانی که یک بازیکن بسکتبال جوان امیدوار است که روزی از ستاره بسکتبال لبران جیمز تقلید کند و در(لیگ بسکتبال)...
-
شرکت های تحقیقات بازار 2
یکشنبه 19 شهریور 1402 19:27
شرکت ها با چالش کشف داده های ارزشمند اما بالقوه حساس مصرف کننده در عین حفظ اعتماد مصرف کننده ، روبرو هستند. در همان زمان ، مصرف کنندگان با معاملات بین شخصی سازی و حفظ حریم خصوصی مبارزه می کنند. آنها می خواهند پیشنهادهای شخصی و متناسب با نیازهایشان را دریافت کنند ، اما نگران یا ناراحت هستند که ممکن...