تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

خدمات تحقیقات بازار22

خدمات تحقیقات بازار22


تقرباًی یک‌ سوم جمعیت‌ انگلستان سالانه‌ در یک‌ فروشگاه Argos خرید می‌کنند، یک‌ چیز یا چیز دیگر را م ی‌خرند. حتی‌ قبل‌ از توافق‌ در مورد معامله‌ تصاحب‌، ١٠ فروشگاه Argos که‌ در فروشگاههای‌ Sainsbury افتتاح شده بود، در حال حاضر ٣٠ درصد افزایش‌ فروش داشته‌اند و انتظار می‌رود این‌ تصرف در سال ١٦٠ میلیون پوند پس‌ انداز کند.

 

به‌ عنوان بخشی‌ از تلاشهای‌ خود خدمات تحقیقات بازار ایجاد ارزش خدمات تحقیقات بازار مشتریان خود، Argos در قرن ٢١ تغییر چشمگیری‌ داشته‌ است‌. تغییر طراحی‌، تخته‌ کفپوش و کابینت‌ها ی‌ صفحه‌ نمایش‌ چوبی‌ مصنوعی‌ کهنه‌ را به‌ کف‌ کاش ی‌ کاری‌ و صفحه‌ نمایش‌ LED خدمات تحقیقات بازار خرید آسان تبدیل‌ کرده است‌. بنابراین‌ جای‌ تعجب‌ نیست‌ که‌ Argos بسیار مورد توجه‌ Sainsbury قرار گرفت‌. در نهایت‌، برنامه‌ این‌ میباشد که‌ در هر شعبه‌ Sainsbury's یک‌ مرکز Argos داشته‌ باشید تا از راحتی‌ خرید در مشتریان اطمینان حاصل‌ کنید. در حالی‌ که‌ کاتالوگهای‌ داخل‌ فروشگاه ها هنوز در فروشگاههای‌ Argos استفاده می‌شوند، مراکز کاملاً به‌ مراکز فروش فناوری‌ پیشرفته‌ و فروشگاه های‌ "دیجیتال" تبدیل‌ شده اند. ایده پشت‌ همه‌ این‌ تغییرات این‌ میباشد که‌ مشتریان امروزی‌ آگاه ی‌ بیش‌تری‌ دارند و شایسته‌ بهترین‌ها هستند. روش Argos این‌ میباشد که‌ اطمینان حاصل‌ کند که‌ ایجاد ارزش خدمات تحقیقات بازار مشتریان در هر مرحله‌ از فعالیت‌های‌ سازمان نفوذ می‌کند .

 

خرده فروشی‌ کاتالوگ

 

اگرچه‌ Argos به‌ دلیل‌ موارد زیادی‌ در بخش‌ خرده فروشی‌ انگلیس‌ مورد توجه‌ قرار گرفته‌ است‌، اما مشخصه‌ اصلی‌ آن تمرکز مداوم آن بر ارضای‌ نیازها و خواسته‌های‌ مشتریان هدف خود است‌. این‌ امر نه‌ تنها از طریق‌ هزاران کالایی‌ که‌ هم‌ به‌ صورت آنلاین‌ و هم‌ در فروشگاه های‌ مختلف‌ خود در کشور به‌ مشتریان خود ارائه‌ می‌دهد، بلکه‌ در تمام فازهایی‌ که‌ تجربه‌ مشتری‌ را در معاملات خود، از سفارش خدمات تحقیقات بازار دریافت‌ اقلام به‌ دست‌ می‌آورد، تضمین‌ می‌کند. تمرکز Argos در خرده فروشی‌ کاتالوگ بر اساس تلاش خدمات تحقیقات بازار جلب‌ رضایت‌ مشتری‌ از طریق‌ راحتی‌ است‌. این‌ ایده سهولت‌ در تأمین‌ نیازهای‌ مشتریان است‌، به‌ خصوص که‌ این‌ شرکت‌ محصولات متنوعی‌ را معامله‌ می‌کند. خریدار کاتالوگ را چک‌ می‌کند، سفارش می‌دهد و اندکی‌ بعد آن را دریافت‌ می‌کند. بنابراین‌، کاتالوگ و سایت‌ اینترنتی‌ آن سالانه‌ دو بار به‌ روش ایجاد ارزش خدمات تحقیقات بازار مشتریان کمک‌ می‌کند .

 

پیشنهادات بازار

 

مجموعه‌ای‌ از محصولات ارائه‌ شده توسط‌ Argos به‌ مشتریان مختلف‌ خود در سراسر کشور، نشان دهنده ارزش اصلی‌ آن خدمات تحقیقات بازار بازار هدف خود است‌. این‌ شرکت‌ به‌ دلیل‌ ارائه‌ طیف‌ گستردهای‌ از محصولات که‌ در وب سایت‌های‌ آن دسته‌ بندی‌ شدهاند، خرید را برای‌

 

 

 

٦٧  اصول بازاریابی

 

 

بازدید کنندگان آنلاین‌ خود آسان می‌کند. به‌ عنوان مثال، مشتریانی‌ که‌ به‌ محصولاتی‌ همانند تلویزیون، تلفن‌ یا رایانه‌ علاقه‌مند هستند، خدمات تحقیقات بازار ورود به‌ دنیای‌ این‌ ابزارها، کافی‌ میباشد روی‌ لینک‌ "Technology" کلیک‌ کنند. به‌ طور مشابه‌، دسته‌هایی‌ خدمات تحقیقات بازار "خانه‌ و باغ"

، "ورزش و اوقات فراغت‌" ، "لباس" ، "سلامتی‌ و زیبایی‌" ، "اسباب بازی‌ها" و موارد دیگر وجود دارد.

 

یک‌ منتقد خاطرنشان کرد که‌ تمرکز Argos بر روی‌ یک‌ برند "طبقه‌ کارگر" است‌، به‌ این‌ معنی‌ که‌ مشتریان آنها عمدتاً از اقبال اقتصادی‌ خوبی‌ برخوردار نیستند.  شرکت تحقیقات بازار   این‌ حال، مدیر عامل‌ سابق‌ جان والدن  شرکت تحقیقات بازار   این‌ کلیشه‌ مشتری‌ مخالف‌ میباشد و اصرار دارد که‌ اگرچه‌ این‌ ممکن‌ میباشد پنج‌ سال قبل‌ وا قعیت‌ داشته‌ باشد، اما اکنون اوضاع در Argos تغییر کرده است‌. این‌ شرکت‌ اکنون کلیه‌ اطلاعات جمعیتی‌ را هدف قرار داده است‌. فراتر از شعارهایی‌ که‌ در واقع‌ مشتریان آنها هستند، مسئله‌ راضی‌ نگه‌ داشتن‌ این‌ مشتریان از محصولات فصلی‌ و خدمات عال ی‌ مشتریان است‌. این‌ موضوع توسط‌ جان راجرز، مدیرعامل‌ جدید Argos، به‌ عنوان استراتژیک‌ و به‌ عنوان سنگ‌ بنای‌ رویکرد وی‌ در بازاریابی‌ پس‌ از تصدی‌ شغل‌ شناخته‌ شده است‌. هدف اصلی‌ این‌ میباشد که‌ اطمینان حاصل‌ شود نه‌ تنها مشتری‌ به‌ خرید در Argos ترغیب‌ می‌شود بلکه‌ حتی‌ وقتی‌ که‌ رقابت‌ خدمات تحقیقات بازار جلب‌ کردن آنها انگیزه لازم را خدمات تحقیقات بازار وفاداری‌ داشته‌ باشد. به‌ عنوان مثال، تسکو برنامه‌ای‌ قوی‌ خدمات تحقیقات بازار مطابقت‌  شرکت تحقیقات بازار   اسباب بازی‌های‌ پرفروش تا پایان سال جاری‌ در نظر گرفته‌ است‌. این‌ به‌ وضوح در رقابت‌ مستقیم‌  شرکت تحقیقات بازار   Argos است‌. تکیه‌ گاه اصلی‌ خرده فروش تلاش مداوم خدمات تحقیقات بازار پیشی‌ گرفتن‌ واضح‌ از رقبا همانند تسکو و آمازون در رفع‌ نیازهای‌ مشتریان و رفع‌ نگرانی‌های‌ آنها است‌.

 

تحویل‌ در همان روز

 

از آنجا که‌ فضای‌ خرده فروشی‌ در انگلستان رقابتی‌تر می‌شود، Argos هم‌چنین‌ به‌ کشف‌ روشها ی‌ مختلف‌ حفظ‌ و بهبود سهم‌ بازار خود ادامه‌ می‌دهد. خدمات تحقیقات بازار این‌ منظور، مدیریت‌ یک‌ هدف بلند مدت را داشتن‌ ٢٥٠ نقطه‌ جمع‌آوری‌ Argos که‌ در Sainsbury

واقع‌ شدهاند، تعیین‌ می‌کند تا اطمینان حاصل‌ کند که‌ مشتریان  شرکت تحقیقات بازار   سفارش سریع‌تر کالاهای‌ سفارش داده شده خود را نسبت‌ به‌ قبل‌ از خرید شرکت‌ دریافت‌ می‌کنند - که‌ به‌ گفته‌ مایک‌ کوپه‌، هدف مدیر عامل‌ شرکت‌ Sainsbury's این‌ بود که‌ به‌ مشتریان امکان تصمیم‌ گیری‌ بیش‌تر در خرید را بدهد و زندگی‌ را خدمات تحقیقات بازار آنها راحت‌تر کند.

 

در سال ٢٠١٥، Argos سیاستی‌ چشمگیر و جسورانه‌ - خدمات "تحویل‌ در همان روز" خود را ارائه‌ داد. همانطور که‌ از نامش‌ پیداست‌، مشتری‌ هم‌ اکنون می‌تواند محصولات مورد نظر را سفارش داده و بلافاصله‌ آن را از طریق‌ گزینه‌ "ردیابی‌ سریع‌" در فروشگاه تحویل‌ گرفته‌ یا در خانه‌ تحویل‌ دهد. این‌ به‌ سرعت‌ به‌ یک‌ استراتژی‌ بسیار محبوب تبدیل‌ شد و ژست‌ خوبی‌ در بین‌ مشتریان به‌ حساب می‌آمد. این‌ نه‌ تنها وفادار ی‌ را در بین‌ مشتریان فعل ی‌ سازمان تقویت‌ می‌کند بلکه‌ دیگران را مشتاق بهرهوری‌ در بازار می‌کند.

 از آنجا که‌ این‌ شرکت‌ افزایش‌ تقاضا را تجربه‌ کرد، هم‌چنین‌ متوجه‌ شد که‌ این‌ امر به‌ افزایش‌ متناسب‌ منابع‌ نیاز دارد، از این‌ رو اخیراً وانت‌های‌ تحویل‌ آن به‌ حدود ٨٠٠ نفر و ٠٠٠،٣٠ نفر شاغل‌ در مناطق‌ مختلف‌ سازمان از جمله‌ خدمات مشتری‌، بسته‌بندی‌ و تحویل‌ سفارش در ٨٤٥ فروشگاه آن افزایش‌ یافته‌ است‌. گفته‌ می‌شود که‌ در آستانه‌ فروش کریسمس‌ در سال ٢٠١٦، تعداد زیادی‌ کارمند فصلی‌ اضافی‌ استخدام کرده و به‌ تعداد فعلی‌ افزوده شده است‌.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد