خدمات تحقیقات بازار
در Buffalo Wild Wings تجربه ای برای همه وجود دارد. این زنجیره طیف گسترده ای از مشتریان را به خود جلب می کند ، از مهره های ورزشی دوستدار میخانه گرفته تا خانواده هایی که به دنبال یک شب غروب قابل قبول هستند. مجردها و زوج ها به منطقه بار می آیند. خانواده ها با غرفه ها به مناطق فرش شده می چسبند. علاوه بر پخش انواع و اقسام رویدادهای ورزشی در صفحه های بزرگ ، B-Dubsحاوی برگه های کنار میز است که به وسیله آن مشتریان می توانند بازی های پوکر یا چیزهای ساده را بازی کنند. یک ویژگی jukebox اجتماعی به مهمانان اجازه می دهد موسیقی پخش شده روی سیستم صوتی رستوران را کنترل کنند. به نظر می رسد که همیشه در B-Dubs برای جلب مشاغل سفارشی و افزایش تجربه ، اتفاقی می افتد. در طی شش دقیقه پرخوری ، چال لنجرها مجاز به استفاده از دستمال یا ظروف ، لمس صورت آنها ، خوردن یا نوشیدن چیز دیگری به غیر از بالها نیستند (لطفا سس غوطه ور نکنید). این منو دارای هشدارهای فراوانی است و سرورها به اکثر افراد توصیه می کنند که حتی سعی نکنند این چالش را انجام دهند. و قبل از شروع غوطه وری ، هر یک از رقیبان با قبول این توافق که "به طور غیر عمدی تمام خطر از دست دادن ، صدمه
¡ آسیب دیدگ ی ، بیماری یا مرگ را که ممکن است در نتیجه توسط وی پایدار بماند " رد می کند. همانطور که می توانید تصور کنید
¡ وقتی یک چالش در مورد PAاعلام می شود ، معمولاً جمعیت را به خود جلب می کند .هرگز مهمانان خود را موذب نمی کند. در حالی که بسیاری دیگر از رستوران های غذاخوری معمولی دارای فلسفه "چرخش و سوختن" هستند - در B-Dubs دوچرخه سواری تا آنجا که ممکن است بیشتر از مهمانان پرداخت می کند - این درست برعکس است. بال های وحشی بوفالو مردم را تشویق می کند که طولانی تر بمانند ، از غذا لذت ببرند و محیط را خنک کنند. برای کمک به این اتفاق ، این زنجیره موقعیت جدیدی از کارکنان را در هر رستوران ایجاد کرده است. علاوه بر جدول انتظار معمول ، هر میز دارای یک "Captain Experience Captain" است. به گفته مدیر تحقیقات بازار B-Dubs ، کاپیتان "ما نند یک میزبان در هر مهمانی است" ، از یک میز به میز دیگر می رود ، با مهمانان صحبت می کند ، تجربیات خود را شخصی می کند و از برآورده شدن نیازهای آنها اطمینان حاصل می کند. آیا می خواهید یک بازی خاص در یک صفحه نمایش با یک بازی دیگر روی صفحه کنار آن داشته باشید؟ کاپیتان تجربه مهمان شما این را قبول می کند. کاپیتان شما یک دست می دهد. می خواهید چند سس جدید امتحان کنید؟ کاپیتان شما پیشنهادهایی را ارائه می دهد و حتی نمونه هایی از سس های مختلف را با سیب زمینی سرخ کرده رایگان به شما ارائه می دهد .
اضافه کردن ناخدا به تجربه در این رستوران یک هزینه بسیار مهم است . اما Buffalo Wild Wings دلیل این امر میگوید که کاپیتان ها با افزایش تجربه مهمان بسیار مهم ، نگه داشتن مشتری در مدت زمان طولانی و بازگرداندن آنها بیشتر از دیگران هزینه های خود را پرداخت خواهند کرد. رستوران های Buffalo Wild Wings دارای رکورد رضایتمندی و وفاداری مشتری در مقایسه با رستوران هایی که هنوز کاپیتان هایی را به کشتی نرسیده اند ، به دست می آورند. رئیس تحقیقات بازار B-Dubs می گوید: "این فقط فرصتی است که می توانیم کمی عمیق تر از جامعه با جامعه باشیم." خارج از رستوران هایش و همچنین داخل. در حقیقت ، این شرکت مباهات می کند که در صنعت خود برند شماره یک برای جذب طرفداران دیجیتال است. وب سایت بسیار فعال B-Dubs ماهانه ٣ میلیون بازدید کننده دارد. این برند بیش از ١٢ میلیون طرفدار فیس بوک ، ٠٠٠،٦٦٠ دنبال کننده توییتر و صفحات بسیار فعال YouTube و Instagram دارد. این شرکت اخیراً GameBreak را راه اندازی کرده است ، برنامه ای برای فوتبال فانتزی و سایر بازی هایی که می توان در داخل یا خارج از رستوران های آن بازی کرد. با توجه به تجربه مشتری شرکت در زمینه تجربه مشتری ، بازیکنان GameBreak بیشتر اوقات بازدید می کنند ، مدت بیشتری می مانند و تمایل دارند "آن آبجو دوم یا سوم یا شاید یک سبد بال دیگر را بخرند." در کل ، Buffalo Wild Wingsمیزبان تبلیغات آنلاین است که باعث رفاقت می شود. این زنجیره می گوید: "این کار درمورد دادن ابزارهایی به مشتریان است که فقط تماشاگر نباشند بلکه طرفدار برند هستند." با توجه به تجربه مشتری ، سودهای زیادی برای Buffalo Wild Wings پرداخت شده است B-Dubs .اکنون فروشنده شماره یک بال مرغ و بزرگترین آبجو فروش است. در طول پنج سال گذشته ، در حالی که سایر رستوران های غذاخوری معمولی با رقابت شدید و رشد آهسته دست و پنجه نرم کرده اند ، فروش B-Dubs بیش از سه برابر شده و سود ٢٥٠ درصد افزایش یافته است. یکی از تحلیلگران می گوید: "داغترین پوشش بال موجود در زنجیره با هشدار به مشتریان B-Dubs:" از چشم ، حیوانات خانگی و کودکان دور باشید. "سس" Blazin "نامی ده می شود. "این اصطلاحاخیراً به خوبی توصیف عملکرد سهام است ".
مبادلات و روابط
بازاریابی زمانی اتفاق می افتد که افراد تصمیم بگیرند نیازها و خواسته های خود را از طریق روابط مبادله ای برآورده کنند. مبادله عملی است که با ارائه چیزی در ازای آن ، شی مورد نظر خود را از شخص به دست می آورد. به معنای وسیع ، بازاریاب سعی می کند تا به برخی از پیشنهادات بازار پاسخ دهد. پاسخ ممکن است فراتر از خرید یا فروش محصولات و خدمات باشد.
به عنوان مثال ، یک نامزد سیاسی رأی می خواهد. یک کلیسا عضویت و مشارکت می خواهد. یک ارکستر مخاطب می خواهد ؛ و یک گروه کنش اجتماعی خواستار پذیرش ایده است. تحقیقات بازار شامل اقداماتی است که برای ایجاد ، حفظ و رشد مناسب روابط تبادل با مخاطبان هدف شامل یک محصول ، خدمات ، ایده یا هدفی دیگر انجام شده است. شرکت ها می خواهند با ارائه مداوم ارزش برتر مشتری ، روابط محکمی ایجاد کنند. مفهوم مهمشرکت تحقیقات بازار روابط با مشتری را بعداً در فصل بیان خواهیم کرد.
بازارها
مفاهیم مبادله و روابط منجر به مفهوم لیست شرکت های تحقیقات بازار می شوند. بازار مجموعه ای از خریداران واقعی و بالقوه یک محصول یا خدمات است. این خریداران نیاز خاصی دارند یا می توانند از طریق روابط مبادله ای ارضا شوند. تحقیقات بازار به معنایشرکت تحقیقات بازار بازارها برای ایجاد روابط سودآور با مشتری است. با این وجود ایجاد این روابط به نتیجه می رسد. فروشندگان باید خریداران را جستجو کرده
و با آنها درگیر شوند ، نیازهای آنها را شناسایی کنند ، پیشنهادات خوب بازار را طراحی کنند ، برای آنها قیمت تعیین کنند ، آنها را تبلیغ کنند و آنها را ذخیره و تحویل دهند. فعالیت هایی مانند تحقیق در مورد مصرف کننده ، توسعه محصول ، ارتباطات ، توزیع ، قیمت گذاری و خدمات فعالیت های اصلی تحقیقات بازار هستند. اگرچه ما به طور معمول فکر می کنیم تحقیقات بازار توسط فروشندگان انجام می شود ، خریداران نیز تحقیقات بازار را انجام می دهند. مصرف کنندگان وقتی محصولات را جستجو می کنند ، برای به دست آوردن
اطلاعات و خریدهای خود با شرکت ها تعامل می کنند. در واقع ، فناوری های دیجیتال امروزی ، از سایت های آنلاین و برنامه های گوشی های هوشمند گرفته تا انفجار رسانه های اجتماعی ، به مصرف کنندگان قدرت بخشیده و تحقیقات بازار را بهیک امر واقعاً دو طرفه تبدیل کرده اند. بنابراین ، علاوه برشرکت تحقیقات بازار ارتباط با مشتری ، بازاریابان امروزی نیز باید به طور موثر با روابطشرکت تحقیقات بازار شده با مشتری معامله کنند. بازاریابان دیگر فقط نمی پرسند "چگونه می توانیم بر مشتریان خود تأثیر بگذاریم؟" بلکه "چگونه مشتریان ما می توانند بر ما تأثیر بگذارند؟ " و حتی "مشتریان ما چگونه می توانند روی یکدیگر تأثیر بگذارند؟"
شکل ٢.١ عناصر اصلی را در یک سیستم تحقیقات بازار نشان می دهد. تحقیقات بازار شامل خدمت به بازار مصرف کنندگان نهایی در برابر رقبا است. این شرکت و رقبا درباره بازار تحقیق می کنند و برای درک نیازهای آنها با مصرف کنندگان تعامل می کنند. سپس آنها پیشنهادهای بازار ، پیام ها و سایر محتوای تحقیقات بازار را مستقیماً یا از طریق واسطه های تحقیقات بازار با مشتری ها ایجاد و مبادله می کنند. هر طرف در سیستم تحت تأثیر نیروهای مهم محیطی (جمعیتی ، اقتصادی ، طبیعی ، فناوری ، سیاسی و اجتماعی / فرهنگی) قرار دارد. هر حزب در سیستم برای سطح بعدی ارزش افزوده است. پیکان ها نمایانگر روابطی هستند که باید توسعه وشرکت تحقیقات بازار شوند. بنابراین ، موفقیت یک شرکت در جذب مشتری و ایجاد روابط سودآور نه تنها به اقدامات خود آن بلکه به این بستگی دارد که کل سیستم به نیازهای مصرف کنندگان نهایی پاسخ می دهد. والمارت نمی تواند به قول خود در مورد قیمت پایین عمل کند ، مگر اینکه تأمین کنندگان آن کالا را با هزینه کم تهیه کنند. و فورد نمی تواند تجربه مالکیت خودرو با کیفیت بالا را ارائه دهد مگر اینکه نمایندگی ه ای آن فروش و خدمات فوق العاده ای ارائه دهند