تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

شرکت های تحقیقات بازار 102

این‌ شرکت‌ برای‌ لبخندهای‌ بیشتر بر روی‌ لب‌ دخترانی‌ که‌ عاشق‌ عروسک‌ های‌ دختر آمریکایی‌ خود هستند ، خدمات تحقیقات بازار فروشگاه های‌ بزرگ تجربی‌ American Girl را در ٢٠ شهر بزرگ کشور اداره می‌ کند. هر فروشگاه دارای‌ انتخاب های‌ شگفت‌ انگیز عروسک‌ به‌ علاوه هر لباس و لوازم جانبی‌ ق ابل‌ تصور است‌. اما فروشگاه های‌ American Girl فراتر از فقط‌ مکان های‌ خرید ، برای‌ خود دختران ، مادران ، مادربزرگ ها و حتی‌ پدران و مادربزرگها تجربیات جذاب و جالب‌ توجهی‌ هستند. یک‌ رستوران در فروشگاه وجود دارد که‌ دختران ، عروسک‌ های‌ آنها و بزرگسالان می‌ توانند برای‌ صرف صبحانه‌ ، ناهار ، چای‌ بعد از ظهر یا صرف غذا در کنار یکدیگر بنشینند. حتی‌ یک‌ آرایشگاه عروسکی‌ وجود دارد که‌ یک‌ آرایشگر می‌ تواند به‌ عروسک‌ مدل موی‌ جدیدی‌ بدهد. دختر آمریکایی‌ همچنین‌ "مهمانی‌ های‌ عالی‌" را برای‌ جشن‌ تولد یا هر روز و همچنین‌ مجموعه‌ ای‌ کامل‌ از رویدادهای‌ خاص ، خدمات از صنایع‌ دستی‌ و فعالیت‌ ها گرفته‌ تا سفر ، ارائه‌ می‌ دهد. خیلی‌ بیشتر از فروشگاهی‌ است‌ که‌ عروسک‌ می‌ فروشد ، این‌ مکان جایی‌ است‌ که‌ تخیلات می‌ تواند افزایش‌ یابد. " بازدید از دختر آمریکایی‌ "امروز سرگرم کننده است‌. ام ا خاطرات برای‌ همیشه‌ میمانند"

 

ارزش و رضایت‌ مشتری‌

 

مصرف کنندگان معمولاً با مجموعه‌ وسیعی‌ از محصولات و خدمات روبرو هستند که‌ ممکن‌ است‌ نیاز معین‌ را برآورده کند .چگونه‌ آنها از بین‌ بسیاری‌ از پیشنهادات بازار انتخاب می‌ کنند؟ مشتریان انتظاراتی‌ راجع‌ به‌ ارزش و رضایتمندی‌ ارائه‌ شده از بازارهای‌ مختلف‌ ارائه‌ می‌ دهند و متناسب‌ با آن خریداری‌ می‌ کنند .مشتریان راضی‌ دوباره خرید می‌ کنند و از تجربیات خوب خود به‌ دیگران می‌ گویند .مشتریان ناراضی‌ اغلب‌ به‌ سراغ رقبا می‌ روند و محصول را به‌ دیگران تحقیر می‌ کنند. بازاریابان باید مراقب‌ باشند تا سطح‌ درست‌ انتظارات را تعیین‌ کنند .اگر آنها انتظارات را خیلی‌ کم‌ بگذارند ، ممکن‌ است‌ رضایت‌ خریداران را جلب‌ کند اما موفق‌ به‌ جذب کافی‌ خریدار نمی‌ شوند .اگر انتظارات را بیش‌ از حد بالا بگذارند ، خریداران ناامید می‌ شوند .ارزش مشتری‌ و رضایت‌ مشتری‌ ، عناصر اصلی‌ ساخت‌ و توسعه‌ و مدیریت‌ روابط‌ مشتری‌ هستندبعداً. این‌ مفاهیم‌ اصلی‌ را مرور خواهیم‌ کرد.

١ رستوران بال های‌ وحشی‌ بوفالو :

 

"بالها. آبجو. ورزش ها. " این‌ شعار دیرپا برای‌ زنجیره رستورانهای‌ موفق‌ Buffalo Wild Wings است‌ - "B-Dubs" .همانطور که‌ مشهور است‌ - بر غذا و ورزش و "همه‌ چیز در این‌ فی‌ مابین‌" تمرکز دارد. در این‌ شکی‌ نیست‌. بالهای‌ وحشی‌ بوفالو بیش‌ از این‌ که‌ در بخشهای‌ "بال" و "آبجو" معادله‌ کنند. این‌ بالها را از تنوع زیادی‌ استفاده می‌ کند: استخوان دار یا بدون استخوان ، با پنج‌ چاشنی‌ خشک‌ و ١٧ سس‌ امضا در مقیاس حرارتی‌ از) Sweet BBQ سس‌ BBQسنتی‌: کاملاً شیرین‌ و بدون حرارت (تا دمای‌ کویر (دودی‌ ، شیرین‌ ، و فلفل‌ فلفل‌ دلمه‌ ای‌) به‌ Blazin 'Reformulated (بسیار خوب ، ترسناک است‌ - با حرارت بی‌ وقفه‌ فلفل‌ شبح‌ ساخته‌ می‌ شود). برای‌ شستن‌ همه‌ چیز ، هر رستوران B-Dubs با انتخاب کامل‌ مارک های‌ داخلی‌ ، وارداتی‌ و صنایع‌ دستی‌ آبجو ، حدود ٣٠ آبگرم مختلف‌ آبجو می‌ ریزد. در B-Dubs گرسنه‌ و تشنه‌ نخواهید شد. با این‌ حال ، دستورالعمل‌ موفقیت‌ Buffalo Wild Wingsبسیار عمیق‌ تر از فروش بال و آبجو برای‌ سود است‌. آنچه‌ واقعاً بسته‌ بندی‌ می‌ شود و مانع‌ بازگشت‌ آن می‌ شود ، تجربه‌ مشتری‌ B-Dubs است‌. مشتریان بالهای‌ خود را بالا می‌ کشند - بیش‌ از ١١ میلیون بال به‌ صورت زنجیره ای‌ فقط‌ در آخرین‌ سوپر بول یکشنبه‌. اما از همه‌ مهمتر ، آنها برای‌ تماشای‌ ورزش ، صحبت‌ های‌ زباله‌ ، تشویق‌ تیم‌ های‌ ورزشی‌ خود ، و دیدار با دوستان قدیمی‌ و پیدا کردن دوستان جدید به‌ B-Dubs می‌ آیند -شرکت های تحقیقات بازاریابی  یعنی‌ یک‌ تجربه‌ غذایی‌ و اجتماعی‌ کامل‌. این‌ شرکت‌ می‌ گوید: "ما متوجه‌ می‌ شویم‌ که‌ فقط‌ در کار فروش بال نیستیم‌." "ما چیزی‌ بسیار بزرگتر هستیم‌. ما در تلاش هستیم‌ تا تجربه‌ هواداران ورزشی‌ را تقویت‌ کنیم‌. مأموریت‌ ما این‌ است‌ که‌ هر روز شگفت‌ به‌ مردم اعمال کنیم‌! "همه‌ چیز در مورد B-Dubs برای‌ ارائه‌ بهترین‌ تجربه‌ ورزشی‌ ، برای‌ هر طرفدار هر ورزش طراحی‌ شده است‌ .از لحظه‌ ورود به‌ هر یک‌ از ١١٠٠ رستوران Buffalo Wild Wings شروع می‌ شود.. در عوض ، B-Dubsمانند یک‌ استادیوم مینیاتوری‌ است‌ ، دارای‌ سقف‌ های‌ بلند ، نور طبیعی‌ کافی‌ و وس ایل‌ و دیوار پوش های‌ رنگی‌ روشن‌. جدیدترین‌ رستورانهای‌ هتل‌ "Stadia" Buffalo Wild Wings به‌ مناطق‌ بدون مانع‌ تقسیم‌ می‌ شوند - از جمله‌ یک‌ منطقه‌ بار و یک‌ غذاخوری‌ جداگانه‌. و هر B-Dubs دارای‌ ٦٠ تا ٧٠ تلویزیون صفحه‌تخت‌ واقعاً بزرگ است‌ که‌ دیوارها ، بالای‌ نوار و هرجای‌ دیگر را می‌ پوشاند ، و این‌ اطمینان را می‌ دهد که‌ هر میز بهترین‌ صندلی‌ را دارد. از جمله‌ پخش‌ مستقیم‌ کالج‌ محلی‌ و حتی‌ رویدادهای‌ دبیرستان B-Dubs .یک‌ محیط‌ هیجان انگیز ایجاد می‌ کند که‌ آن را تبدیل‌ به‌ بهترین‌ چیز برای‌ حضور در بازی‌ می‌ کند .

در Buffalo Wild Wings تجربه‌ ای‌ برای‌ همه‌ وجود دارد. این‌ زنجیره طیف‌ گسترده ای‌ از مشتریان را به‌ خود جلب‌ می‌ کند ، از مهره های‌ ورزشی‌ دوستدار میخانه‌ گرفته‌ تا خانواده هایی‌ که‌ به‌ دنبال یک‌ شب‌ غروب قابل‌ قبول هستند. مجردها و زوج ها به‌ منطقه‌ بار می‌ آیند. خانواده ها با غرفه‌ ها به‌ مناطق‌ فرش شده می‌ چسبند. علاوه بر پخش‌ انواع و اقسام رویدادهای‌ ورزشی‌ در صفحه‌ های‌ بزرگ ، B-Dubsحاوی‌ برگه‌ های‌ کنار میز است‌ که‌ به‌ وسیله‌ آن مشتریان می‌ توانند بازی‌ های‌ پوکر یا چیزهای‌ ساده را بازی‌ کنند. یک‌ ویژگی‌ jukebox اجتماعی‌ به‌ مهمانان اجازه می‌ دهد موسیقی‌ پخش‌ شده روی‌ سیستم‌ صوتی‌ رستوران را کنترل کنند. به‌ نظر می‌ رسد که‌ همیشه‌ در B-Dubs برای‌ جلب‌ مشاغل‌ سفارشی‌ و افزایش‌ تجربه‌ ، اتفاقی‌ می‌ افتد. در طی‌ شش‌ دقیقه‌ پرخوری‌ ، چال لنجرها مجاز به‌ استفاده از دستمال یا ظروف ، لمس‌ صورت آنها ، خوردن یا نوشیدن چیز دیگری‌ به‌ غیر از بالها نیستند (لطفا سس‌ غوطه‌ ور نکنید). این‌ منو دارای‌ هشدارهای‌ فراوانی‌ است‌ و سرورها به‌ اکثر افراد توصیه‌ می‌ کنند که‌ حتی‌ سعی‌ نکنند این‌ چالش‌ را انجام دهند. و قبل‌ از شروع غوطه‌ وری‌ ، هر یک‌ از رقیبان با قبول این‌ توافق‌ که‌ "به‌ طور غیر عمدی‌ تمام خطر از دست‌ دادن ، صدمه‌

 

¡                    آسیب‌ دیدگ ی‌ ، بیماری‌ یا مرگ را که‌ ممکن‌ است‌ در نتیجه‌ توسط‌ وی‌ پایدار بماند " رد می‌ کند. همانطور که‌ می‌ توانید تصور کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد