وقتی یک چالش در مورد PAاعلام می شود ، معمولاً جمعیت را به خود جلب می کند .هرگز مهمانان خود را موذب نمی کند. در حالی که بسیاری دیگر از رستوران های غذاخوری معمولی دارای فلسفه "چرخش و سوختن" هستند - در B-Dubs دوچرخه سواری تا آنجا که ممکن است بیشتر از مهمانان پرداخت می کند - این درست برعکس است. بال های وحشی بوفالو مردم را تشویق می کند که طولانی تر بمانند ، از غذا لذت ببرند و محیط را خنک کنند. برای کمک به این اتفاق ، این زنجیره موقعیت جدیدی از کارکنان را در هر رستوران ایجاد کرده است. علاوه بر جدول انتظار معمول ، هر میز دارای یک "Captain Experience Captain" است. به گفته مدیر بازاریابی B-Dubs ، کاپیتان "ما نند یک میزبان در هر مهمانی است" ، از یک میز به میز دیگر می رود ، با مهمانان صحبت می کند ، تجربیات خود را شخصی می کند و از برآورده شدن نیازهای آنها اطمینان حاصل می کند. آیا می خواهید یک بازی خاص در یک صفحه نمایش با یک بازی دیگر روی صفحه کنار آن داشته باشید؟ کاپیتان تجربه مهمان شما این را قبول می کند. کاپیتان شما یک دست می دهد. می خواهید چند سس جدید امتحان کنید؟ کاپیتان شما پیشنهادهایی را ارائه می دهد و حتی نمونه هایی از سس های مختلف را با سیب زمینی سرخ کرده رایگان به شما ارائه می دهد .
اضافه کردن ناخدا به تجربه در این رستوران یک هزینه بسیار مهم است . اما Buffalo Wild Wings دلیل این امر میگوید که کاپیتان ها با افزایش تجربه مهمان بسیار مهم ، نگه داشتن مشتری در مدت زمان طولانی و بازگرداندن آنها بیشتر از دیگران هزینه های خود را پرداخت خواهند کرد. رستوران های Buffalo Wild Wings دارای رکورد رضایتمندی و وفاداری مشتری در مقایسه با رستوران هایی که هنوز کاپیتان هایی را به کشتی نرسیده اند ، به دست می آورند. رئیس بازاریابی B-Dubs می گوید: "این فقط فرصتی است که می توانیم کمی عمیق تر از جامعه با جامعه باشیم." خارج از رستوران هایش و همچنین داخل. در حقیقت ، این شرکت مباهات می کند که در صنعت خود برند شماره یک برای جذب طرفداران دیجیتال است. وب سایت بسیار فعال B-Dubs ماهانه ٣ میلیون بازدید کننده دارد. این برند بیش از ١٢ میلیون طرفدار فیس بوک ، ٠٠٠،٦٦٠ دنبال کننده توییتر و صفحات بسیار فعال YouTube و Instagram دارد. این شرکت اخیراً GameBreak را راه اندازی کرده است ، برنامه ای برای فوتبال فانتزی و سایر بازی هایی که می توان در داخل یا خارج از رستوران های آن بازی کرد. با توجه به تجربه مشتری شرکت در زمینه تجربه مشتری ، بازیکنان GameBreak بیشتر اوقات بازدید می کنند ، مدت بیشتری می مانند و تمایل دارند "آن آبجو دوم یا سوم یا شاید یک سبد بال دیگر را بخرند." در کل ، Buffalo Wild Wingsمیزبان تبلیغات فروشگاهی و آنلاین است که باعث رفاقت می شود. این زنجیره می گوید: "این کار درمورد دادن ابزارهایی به مشتریان است که فقط تماشاگر نباشند بلکه طرفدار برند هستند." با توجه به تجربه مشتری ، سودهای زیادی برای Buffalo Wild Wings پرداخت شده است B-Dubs .اکنون فروشنده شماره یک
بال مرغ و بزرگترین آبجو فروش است. در طول پنج سال گذشته ، در حالی که سایر رستوران های غذاخوری معمولی با رقابت شدید و رشد آهسته دست و پنجه نرم کرده اند ، فروش B-Dubs بیش از سه برابر شده و سود ٢٥٠ درصد افزایش یافته است. یکی از تحلیلگران می گوید: "داغترین پوشش بال موجود در زنجیره با هشدار به مشتریان B-Dubs:" از چشم ، حیوانات خانگی و کودکان دور باشید. "سس" Blazin "نامی ده می شود. "این اصطلاحاخیراً به خوبی توصیف عملکرد سهام است ".
بازاریابی زمانی اتفاق می افتد که افراد تصمیم بگیرند نیازها و خواسته های خود را از طریق روابط مبادله ای برآورده کنند. مبادله عملی است که با ارائه چیزی در ازای آن ، شی مورد نظر خود را از شخص به دست می آورد. به معنای وسیع ، بازاریاب سعی می کند تا به برخی از پیشنهادات بازار پاسخ دهد. پاسخ ممکن است فراتر از خرید یا فروش محصولات و خدمات باشد.
به عنوان مثال ، یک نامزد سیاسی رأی می خواهد. یک کلیسا عضویت و مشارکت می خواهد. یک ارکستر مخاطب می خواهد ؛ و یک گروه کنش اجتماعی خواستار پذیرش ایده است. بازاریابی شامل اقداماتی است که برای ایجاد ، حفظ و رشد مناسب روابط تبادل با مخاطبان هدف شامل یک محصول ، خدمات ، ایده یا هدفی دیگر انجام شده است. شرکت های تحقیقات بازار می خواهند با ارائه مداوم ارزش برتر مشتری ، روابط محکمی ایجاد کنند. مفهوم مهم مدیریت روابط با مشتری را بعداً در فصل بیان خواهیم کرد.
مفاهیم مبادله و روابط منجر به مفهوم بازار می شوند. بازار مجموعه ای از خریداران واقعی و بالقوه یک محصول یا خدمات است. این خریداران نیاز خاصی دارند یا می توانند از طریق روابط مبادله ای ارضا شوند. بازاریابی به معنای مدیریت بازارها برای ایجاد روابط سودآور با مشتری است. با این وجود ایجاد این روابط به نتیجه می رسد. فروشندگان باید خریداران را جستجو کرده
و با آنها درگیر شوند ، نیازهای آنها را شناسایی کنند ، پیشنهادات خوب بازار را طراحی کنند ، برای آنها قیمت تعیین کنند ، آنها را تبلیغ کنند و آنها را ذخیره و تحویل دهند. فعالیت هایی مانند تحقیق در مورد مصرف کننده ، توسعه محصول ، ارتباطات ، توزیع ، قیمت گذاری و خدمات فعالیت های اصلی بازاریابی هستند. خدمات تحقیقات بازاریابی اگرچه ما به طور معمول فکر می کنیم بازاریابی توسط فروشندگان انجام می شود ، خریداران نیز بازاریابی را انجام می دهند. مصرف کنندگان وقتی محصولات را جستجو می کنند ، برای به دست آوردن
اطلاعات و خریدهای خود با شرکت ها تعامل می کنند. در واقع ، فناوری های دیجیتال امروزی ، از سایت های آنلاین و برنامه های گوشی های هوشمند گرفته تا انفجار رسانه های اجتماعی ، به مصرف کنندگان قدرت بخشیده و بازاریابی را بهیک امر واقعاً دو طرفه تبدیل کرده اند. بنابراین ، علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتری ، بازاریابان امروزی نیز باید به طور موثر با روابط مدیریت شده با مشتری معامله کنند. بازاریابان دیگر فقط نمی پرسند "چگونه می توانیم بر مشتریان خود تأثیر بگذاریم؟" بلکه "چگونه مشتریان ما می توانند بر ما تأثیر بگذارند؟ " و حتی "مشتریان ما چگونه می توانند روی یکدیگر تأثیر بگذارند؟"