با داشتن عکس هایی از ستارگانی مانند مریل استریپ ، کلینت ایستوود ، اپرا وینفری و بردلی کوپر که با اسکارهای LEGO خود در حال عکس گرفتن بودند ، به شماره یک موضوع پرطرفدار در توییتر تبدیل شد. شرکت های دیگر برای اتصال مارک های خود به رویدادهای جاری از تلاش های واقعی استفاده می کنند مهم برای مشتریان است. مدت هاست که استارباکس از تحقیقات بازار لحظه ای به این روش استفاده می کند. به عنوان مثال ، پس از آنکه طوفان زمستانی نمو در اوایل سال ٢٠١٣ با بارش شدید برف و وزش باد شدید به شمال شرقی ایالا ت متحده برخورد کرد ، تبلیغات استارباکس توییتر و فیس بوک قهوه "روز برف" رایگان را به مشتریان در مناطق آلوده ارائه داد. یک بازاریاب دیجیتال استارباکس گفت: "ما می خواستیم یک حرکت بزرگ ]و به موقع[ انجام دهیم." به عنوان مثالی دیگر ، Red Roof Innبه طور مرتب داده های پرواز هواپیمایی از سرویس ردیابی پرواز FlightAware را با سیستم جستجوی آنلاین جستجوی Google پیوند می دهد تا تبلیغات لحظه ایرا به مسافر برقی های رشته ای منتقل کند که با لغو پرواز روبرو می شوند. به عنوان مثال ، هنگامی که اخیراً فرودگاه اوهار شیکاگو یک دوره مهم لغو پرواز را تجربه کرد ، Red Roofبا سن بالا برای کسب رتبه برتر تبلیغات در سه چهارم نتایج جستجوی Google برای "هتل های نزدیک O'Hare" ، نتیجه با یک جهش ٦٠ درصدی در رزروهای جستجوها. شرکت ها گاهی اوقات مراکز موقتاً موقت یا "اتاق های جنگ" را ایجاد می کنند تا در هنگام رویداده ای مهم واکنش های سریع ایجاد کنند یا
حتی برای مقابله با حرکت های رقبا. به عنوان مثال ، با هر مدل جدید آیفون اپل ، درست در همان زمان که محصولات محرمانه اپل در حال رونمایی از ویژگی های تلفن جدید هستند ، بازاریاب های سامسونگ از رسانه های اجتماعی لحظه ای هوشمندانه سیل می کنند "بهترین چیز بعدیاین است که قبلاً اینجا هستم .« این استراتژی اجازه می دهد تا سامسونگ در مورد سروصدای مربوط به معرفی اپل برای تبلیغ محصولات خود ، از میزان سرمایه استفاده کند.
به درستی انجام شده است ، معاملات لحظه ای می توانند مصرف کنندگان را در همان لحظه درگیر کرده و باعث رونق بیشتر یک برند شوند. با ضعف انجام می شود ، انجام معاملات لحظه ای می تواند چیزی بیش از دخالت های ناجور یا نامناسب باشد. اغلب اوقات ، مارک ها به راحتی امیدوارند "در بطری صاعقه بگیرند" تبلیغات یا پیام های مستقل ، آخرین لحظه را به کانال های اجتماعی می اندازند. اما محتوای بی درنگ آماده شده با عجله می تواند مسطح شود یا علامت را از دست دهد. از آن بدتر ، پیام های واقعی لحظه ای خود سرویس می توانند به راحتی نتیجه معکوس دهند و نام تجاری را به عنوان فرصت طلبی یا دور از دسترس توصیف کنند. اعتصاب های دقیقه به دقیقه به ندرت موفق می شوند. در عوض ، برای موفقیت مداوم ، تحقیقات بازار لحظه ای باید بخشی از یک استراتژی گسترده تر ، با دقت تصور شده باشد که مارک تجاری را به بخشی جذاب و مرتبط با زندگی مصرف کنندگان تبدیل کند. یکی از استراتژیست ها می گوید ، فراتر از فقط تلاش برای صاعقه گرفتن در یک بطری با "لحظه های Oreo" یکبار مصرف در طول رویدادهای ویترین ، "همگام شدن با سرعت فرهنگ دیجیتال در واقع نیاز به بازاریابان برای برنامه ریزی قبلی است." دیگری می گوید ، "اتاق جنگ جای خود را به یک اردوگاه داده است . شرکت تحقیقات بازار لحظه ای باید در تمام طول سال یک استراتژی داخلی باشد." مارک های هوشمند برنامه های تحقیقات بازار لحظه ای چابک و مداومی را ایجاد می کنند که در فضای اجتماعی گوش فرا می دهند و با محتوای مربوط به تحقیقات بازار که به راحتی با پویایی اشتراک اجتماعی در لحظه مشتریان سفارشی ترکیب می شود ، پاسخ می دهند.
به عنوان مثال ، اگرچه توئیت Oreo "dunk in the dark" به نظر می رسید که از این کاف خارج شده است ، اما این آخرین مورد از سری تلاشهای تحقیقات بازار لحظه ای بود که برای تبدیل Oreo به بخشی از گفتمان روزمره مصرف کنندگان طراحی شده بود. در ماه های قبل از Super Bowl ، Oreoکمپین "Daily Twist" خود را با موفقیت انجام داده بود. هر روز به مدت ١٠٠ روز ، این برند هنر کوکی Oreo را با الهام از مصرف کننده مرتبط با یک رویداد مرتبط ارسال می کرد. یک Mars Rover Landing )Oreoیک کوکی روباز با رد لاستیک از طریق پر کردن کرم قرمز آن) ، یک) Elvis Week Oreo با مشخصات Oreo از King of Rock 'n' Roll)و یک کوسه هفتگی Oreo (با یک لقمه دندانه دار از آن خارج شده است ، البته). کمپین پیشگامانه Daily Twistباعث افزایش چهار برابری سهام فیس بوک به Oreo گردید و اینستاگرام خود را از ٢٢٠٠ به بیش از ٠٠٠،٨٥ افزایش داد . Oreoیک کمپین مداوم در شبکه های اجتماعی و تلفن همراه را درگیر می کند تا در آن لحظه مصرف کنندگان را درگیر کند ، و به طرز ماهرانه ای مارک را به زندگی مصرف کنندگان تزریق کند گفتگو. برای مثال ، برنامه محبوب تلفن همراه"Twist ، Lick، Dunk"بسیار محبوب بود که دارای ٤ میلیون کاربر شیر بود که ٤ میلیارد آشپز Oreo مجازی را خنثی کردند. سپس ویدیوی جالب رپ ٩٠ ثانیه ای "Oreo Cookie Balls" منتشر گردید ، در توییتر منتشر گردید و در YouTube و سایر رسانه های اجتماعی منتشر گردید ، و ایده های هوشمندانه ای برای خوردن و سرو توپ کوکی در فصل تعطیلات پایان سال نشان می داد - با سرعت زیادی ویروسی گردید بیش از ٦.١ میلیون بازدید فقط در YouTube. و منجر به یک فصل هالووین ، Oreo Laboratorium، مجموعه ای از فیلم های مختصر Stop-Motion ، موجودات مختلف Oreo را نشان داد و از طرفداران خواست "نام Nomster" را بزنند. چنین سنگهای قیمتی نشان می دهد که چگونه Oreo با ایجاد یک واقعه روزمره در تحقیقات بازار لحظه ای ، خود را در وسط علاقه به مصرف کننده نگه می دارد. این که آیا به یک موضوع اجتماعی ، یک موضوع یا یک رویداد پرطرفدار ، وضعیت فرزندان مصرف کننده یا چیز دیگری مرتبط است. در غیر این صورت ، مفهوم اصلی در پشت تحقیقات بازار واقعی لحظه ای بسیار ساده است: ارتباط مداوم بین نام تجاری و آنچه در زندگی مصرف کنندگان اتفاق می افتد و مهم است را پیدا کنید یا ایجاد کنید ، سپس مصرف کنندگان را در آن لحظه واقعی درگیر کنید. یک مدیر تحقیقات بازار پیشنهاد می کند که بازاریابان لحظه ای باید این عمل را برابر با "ملاقات با کسی در یک اجتماع اجتماعی بدانند - شما آنها را متهم نمی کنید ، در عوض سعی می کنید اشتراک مورد علاقه خود را پیدا کنید.