تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

شرکت تحقیقات بازار وی سرچ 1006

می‌ کنند یا وب تلفن‌ همراه ، مقایسه‌ قیمت‌ در فروشگاه ، خواندن بررسی‌ های‌ آنلاین‌ محصولات ، پیدا کردن و استفاده از کوپن‌ ها و موارد دیگر. تقریباً ٣٠ درصد از کل‌ خریدهای‌ آنلاین‌ هم‌ اکنون از طریق‌ دستگاه های‌ تلفن‌ همراه انجام می‌ شود و فروش آنلاین‌ موبایل‌ ٦.٢ برابر سریعتر از کل‌ فروش آنلاین‌ است‌. در طول این‌ فصل‌ تعطیلات گذشته‌ ، خریداران تلفن‌ همراه بیش‌ از ٧٠ درصد از مراجعه‌ به‌ Walmart.com را تشکیل‌ می‌ دهند ، تقریباً نیمی‌ از سفارشات سایت‌ در آخر هفته‌ جمعه‌ سیاه را تشکیل‌ می‌ دهند. ٣٢ بازاریابان از کانال های‌ تلفن‌ همراه برای‌ تحریک‌ خرید فوری‌ ، خرید آسان تر ، غن ی‌ سازی‌ نام تجاری‌ استفاده می‌ کنند. بین‌ همه‌ اینه‌  Redboxرا در نظر بگیرید:


کیوسک‌ های‌ اجاره ای‌ Redbox DVD بدون سرنشین‌ هستند ، بنابراین‌ شرکت‌ مجبور است‌ راه های‌ ابتکاری‌ برای‌ جلب‌ مشتری‌ و شخصی‌ سازی‌ خدمات خود پیدا کند - بیشتر این‌ کارها را از طریق‌ وب سایت‌ و برنامه‌ تلفن‌ همراه ، پیام کوتا ه و ایمیل‌ انجام می‌ دهد. مشتریان می‌ توانند از برنامه‌ Redbox mo-bile برای‌ مکان یابی‌ کیوسک‌ های‌ Redbox ، بررسی‌ در دسترس بودن فیلم‌ ها و بازی‌ ها و رزرو اجاره برای‌ وانت‌ سریع‌ استفاده کنند. مشتریان تلفن‌ همراه همچنین‌ می‌ توانند برای‌ دریافت‌ متن‌ در مورد آخرین‌ اخبار Redbox ، انتشارات و معاملات فقط‌ اعضا به‌ Redbox Text Clubبپیوندند. اعضای‌ متن‌ متن‌ با ارزش ترین‌ مشتریان Redboxهستند ، بنابراین‌ این‌ شرکت‌ یک‌ کمپین‌  تحقیقات بازار  تلفن‌ همراه ١٠ روزه را برای‌ افزایش‌ راه اندازی‌ کرد. عضویت‌ Redbox با استفاده از برچسب‌ های‌ بزرگ تماس برای‌ عمل‌ در کیوسک‌ ها ، انفجار ایمیل‌ و پست‌ هایی‌ در فیس‌ بوک و سایر صفحات رسانه‌ های‌ اجتماعی‌ خود ، در اجاره بعدی‌ DVD به‌ ١٠ میلیون تخفیف‌ تا ٥٠.١ دلار به‌ فروشندگان دی‌ وی‌ دی‌ بعدی‌ که‌ کلمه‌ " معاملات «به‌ ٧٢٧٢٧٢. این‌ کمپین‌ که‌" ١٠ روز معاملات "نامیده می‌ شود - نزدیک‌ به‌ ٥.١ میل یون پیام متنی‌ از ٤٠٠٠٠٠ مشتری‌ ایجاد کرد و در نتیجه‌ بیش‌ از ٢٠٠٠٠٠ عضو جدید در متن‌ باشگاه ایجاد کرد. مدیر ارشد  تحقیقات بازار  Redbox توضیح‌ می‌ دهد: "موبایل‌ مانند

تغییر محیط‌ اقتصادی‌

 

رکود بزرگ ٢٠٠٨ تا ٢٠٠٩ و پیامدهای‌ آن به‌ شدت به‌ مشتری‌ های‌ آمریکایی‌ ضربه‌ زد. پس‌ از دو دهه‌ هزینه‌ زیاد ، واقعیات اقتصادی‌ جدید مصرف کنندگان را مجبور کرد که‌ مصرف خود را مطابق‌ با درآمد خود برگردانند و در اولویت‌ های‌ خرید خود تجدید نظر کنند. در عصر امروز پس‌ از رکود اقتصادی‌ ، درآمد و هزینه‌ مصرف کننده دوباره در حال افزایش‌ است‌. با این‌ حال ، شرکت تحقیقات بازار حتی‌ با تقویت‌ اقتصاد ، به‌ جای‌ بازگشت‌ به‌ روش های‌ قبلی‌ خود با هزینه‌ های‌ آزاد ، آمریکایی‌ ها اکنون اشتیاق جدیدی‌ به‌ صرفه‌ اقتصادی‌ نشان می‌ دهند. مصرف معقول باعث‌ بازگشت‌ شده است‌ و به‌ نظر می‌ رسد اینجا برای‌ ماندن است‌. ارزش جدید هزینه‌ های‌ مصرف کننده بر ساده تر بودن و ارزش بیشتر دلار تأکید دارد. علی‌ رغم‌ استفاده از ابزارهای‌ بازگشتی‌ ، مصرف کنندگان همچنان به‌ خرید کمتر ،

 

تعداد بیشتری‌ کوپن‌ کلیپ‌ می‌ زنند ، کارت های‌ اعتباری‌ خود را کمتر می‌ کشند و بیشتر در بانک‌ قرار می‌ دهند. بسیاری‌ از مصرف کنندگان در تعریف‌ خود از زندگی‌ خوب تجدید نظر می‌ کنند. یک‌ کارشناس رفتار مصرف کننده می‌ گوید: "مردم در فضایل‌ به‌ سبک‌ قدیمی‌ - صرفه‌ جویی‌ ، پس‌ انداز ، پروژه هایی‌ که‌ خودتان انجام می‌ دهید ، اثبات خود ، سخت‌ کوشی‌ ، ایمان و اجتماع" خوشبختی‌ می‌ یابند. "ما از یک‌ فکر بی‌ مصرف به‌ سمت‌ یک‌ ذهن‌ آگاهانه‌ می‌ رویم‌. " ٣٤ ارزش های‌ جدید و صرفه‌ جویی‌ بیشتر به‌ این‌ معنی‌ نیست‌ که‌ مردم خود را به‌ زندگی‌ محروم تسلیم‌ کرده اند. با بهبود اقتصاد ، صرفم کنندگان مجدداً به‌ خرید لوکس‌ و خرید بلیط‌ های‌ بزرگتر روی‌ می‌ آورند ، کاملا معقول تر. در پاسخ‌ ، شرکت‌ ها در همه‌ صنایع‌ - از تخفیف‌ دهنده ها مانند Target تا مارک های‌ لوکس‌ مانند لکسوس - استراتژی‌ های‌  تحقیقات بازار  خود را با جدید تنظیم‌ کرده اند واقعیت‌ های‌ اقتصادی‌ بیش‌ از هر زمان دیگری‌ ، بازاریابان بر ارزش پیشنهادی‌ خود تأکید می‌ کنند. آنها بر ارزش صرفه‌ جویی‌ در هزینه‌ ، عملی‌ بودن و دوام محصولات پیشنهادی‌ محصولات و  تحقیقات بازار  خود تمرکز کرده اند.

 

به‌ عنوان مثال ، برای‌ سالها خرده فروشی‌ هدف یا تارگت‌ به‌ طور فزاینده ای‌ در بخش‌ "انتظار بیشتر" از "هزینه‌ کمتر" تمرکز کرد. اما وقتی‌ اقتصاد متشنج‌ گردید ، بسیاری‌ از مصرف کنندگان نگران این‌ بودند که‌ مجموعه‌ های‌ هدف تر و هدفمند  تحقیقات بازار  هدف ، قیمت‌ های‌ بالاتر نیز باشد. بنابراین‌ Target تعادل خود را بیشتر به‌ سمت‌ نیمه‌ پرداخت‌ شعار "پرداخت‌ کمتر" سوق داده و اطمینان حاصل‌ می‌ کند که‌ قیمت‌ های‌ آن مطابق‌ با Walmart است‌ و مشتریان آن را می‌ دانند. اگرچه‌ هنوز هم‌ مرسوم ، مد روز است‌ ، اما  تحقیقات بازار  Target بر جذابیت‌ های‌ عملی‌ تر و پس‌ انداز تأکید دارد. ارائه‌ "بیشتر برای‌ پول شما" جایگاه برجسته‌ ای‌ در ماموریت‌ Targetدارد. این‌ شرکت‌ می‌ گوید: "ما بسیار در مورد بودجه‌ شما فکر می‌ کنیم‌ و این‌ که‌ چگونه‌ هر بار با ما خرید می‌ کنید بهترین‌ ارزش را به‌ شما می‌ دهیم‌. " تلاش برای‌ جلب‌ مشتری‌ در باز کردن کیف‌ پول خود. با این‌ حال ، اگرچه‌ کاهش‌ هزینه‌ ها و ارائه‌ تخفیف‌ های‌ منتخب‌ می‌ تواند از تاکتیک‌ های‌ مهم‌ بازار باشد ، اما بازاریابان هوشمند می‌ فهمند که‌ کاهش‌ در مکان های‌ نامناسب‌ می‌ تواند باعث‌ ایجاد آسیب‌ در تصاویر بلند مدت برند و روابط‌ با مشتری‌ شود. چالش‌ این‌ است‌ که‌ ارزش تجاری‌ نام تجاری‌ را با زمان فعلی‌ متعادل کنید و در عین‌ حال ارزش ویژه بلند مدت آن را نیز افزایش‌ دهید. بنابراین‌ ، به‌ جای‌ کاهش‌ قیمت‌ ها در اوقات نامشخص‌ اقتصادی‌ ، بسیاری‌

 

از بازاریاب ها قیمت‌ را در نظر می‌ گیرند و در عوض دلیل‌ ارزش برندهای‌ خود را توضیح‌ می‌ دهند .



 

این‌ است‌ که‌ کیوسکی‌ در دست‌ شما باشد." "این‌ یک‌ بخش‌ فوق العاده مهم‌ از استراتژی‌ ]بازاریابی‌[ ما است‌".

 

اگرچه‌ پلتفرم آنلاین‌ ، رسانه‌ های‌ اجتماعی‌ و  تحقیقات بازار  موبایل‌ پتانسیل‌ عظیمی‌ را ارائه‌ می‌ دهند ، اما بیشتر بازاریابان هنوز در حال یادگیری‌ نحوه استفاده موثر از آنها هستند. نکته‌ اصلی‌ این‌ است‌ که‌ رویکردهای‌ جدید دیجیتال را با بازار سنتی‌ ترکیب‌ کنید تا یک‌ استراتژی‌  تحقیقات بازار  یکپارچه‌ و یکپارچه‌ ایجاد کنید. ما در کل‌ متن‌  تحقیقات بازار  دیجیتال ، موبایل‌ و رسانه‌ های‌ اجتماعی‌ را بررسی‌ خواهیم‌ کرد -آنها تقریباً همه‌ حوزه های‌ استراتژی‌ و تاکتیک‌ های‌  تحقیقات بازار  را لمس‌ می‌ کنند. سپس‌ ، بعد از اینکه‌ اصول  تحقیقات بازار  را توضیح‌ دادیم‌ ، در فصل‌ ١٧عمیقاً به‌  تحقیقات بازار  دیجیتال و مستقیم‌ خواهیم‌ پرداخت‌.

در سال های‌ اخیر ،  تحقیقات بازار  نیز به‌ بخشی‌ عمده از استراتژی‌ های‌ بسیاری‌ از سازمان های‌ غیرانتفاعی‌ مانند کالج‌ ها ، بیمارستان ها ، موزه ها ، باغ وحش‌ ه ا ، ارکسترهای‌ سمفونیک‌ ، بنیادها و حتی‌ کلیساها تبدیل‌ شده است‌. افراد غیرانتفاعی‌ کشور برای‌ حمایت‌ و عضویت‌ با رقابت‌ سختی‌ روبرو هستند.  تحقیقات بازار  صوتی‌ می‌ تواند به‌ آنها در جذب عضویت‌ ، بودجه‌ و پشتیبانی‌ کمک‌ کند. به‌ عنوان مثال ، بیمارستان غیرانتفاعی‌ تحقیقاتی‌ کودکان St. Jude مأموریت‌ ویژه ای‌ دارد: "یافتن‌ درمان ها. نجات کودکان. " این‌ دارو سالانه‌ به‌ طور مستقیم‌ به‌ ٧٨٠٠ بیمار و هزاران بیمار دیگر از طریق‌ وابستگی‌ و آزمایشات بالینی‌ خود در نقاط مختلف‌ کشور و سراسر جهان خدمت‌ می‌ کند. خانواده ها هرگز قبضی‌ را از سنت‌ جود ، برای‌ درمان ، مسافرت ، مسکن‌ یا غذا دریافت‌ نمی‌ کنند. برای‌ انجام این‌ مأموریت‌ ، سنت‌ جود بودجه‌ روزانه‌ ٤.٢ میلیون دلاری‌ خود را از طریق‌  تحقیقات بازار  نیروگاه جمع‌ آوری‌ می‌ کند. ٣٦ تلاش برای‌ سرمایه‌ گذاری‌ شامل‌ اعلان خدمات عمومی‌ ، مشاغل‌ مشهور ، مشارکت‌ شرکت‌ ها و حضور گسترده آنلاین‌ تا رویدادهایی‌ مانند Trike- a-thons، Math-a-thons، چالش‌ دانشجویی‌ Up 'Til Dawn ، و مراسم‌ اهدای‌ خانه‌ رویایی‌ St. Jude. کارهای‌ سنت‌ جود با بیش‌ از ٧٠ شریک‌ شرکتی‌ مانند Target ، Domino's، Williams-Sonoma، رشد  تحقیقات بازار  غیرانتفاعی‌ در سالهای‌ اخیر ،  تحقیقات بازار  نیز به‌ بخشی‌ از استراتژی‌ های‌ بسیاری‌ از سازمان های‌ غیر انتفاعی‌ تبدیل‌ شده است‌. ، مانند کالج‌ ها ، بیمارستان ها ، موزه ها ، باغ وحش‌ ها ، ارکسترهای‌ سمفونیک‌ ، بنیادها و حتی‌ کلیساها. افراد غیرانتفاعی‌ کشور برای‌ حمایت‌ و عضویت‌ با رقابت‌ سختی‌ روبرو هستند.  تحقیقات بازار  صوتی‌ می‌ تواند به‌ آنها در جذب عضویت‌ ، بودجه‌ و پشتیبانی‌ کمک‌ کند. به‌ عنوان مثال ، بیمارستان غیرانتفاعی‌ تحقیقاتی‌ کودکان St. Jude مأموریت‌ ویژه ای‌ دارد: "یافتن‌ درمانها. نجات کودکان. " این‌ دارو سالانه‌ به‌ طور مستقیم‌ به‌ ٧٨٠٠ بیمار و هزاران بیمار دیگر از طریق‌ وابستگی‌ و آزمایشات بالینی‌ خود در نقاط مختلف‌ کشور و سراسر جهان خدمت‌ می‌ کند. خانواده ها هرگز قبضی‌ را از سنت‌ جود ، برای‌ درمان ، مسافرت ، مسکن‌ یا غذا دریافت‌ نمی‌ کنند. برای‌ انجام این‌ مأموریت‌ ، سنت‌ جود بودجه‌ روزانه‌ ٤.٢ میلیون دلاری‌ خود را از طریق‌  تحقیقات بازار  نیروگاه جمع‌ آوری‌ می‌ کند. ٣٦ تلاش برای‌ سرمایه‌ گذاری‌ شامل‌ اعلان خدمات عمومی‌ ، مشاغل‌ مشهور ، مشارکت‌ شرکت‌ ها و حضور گسترده آنلاین‌ تا رویدادهایی‌ مانند Trike- a-thons، Math-a-thons، چالش‌ دانشجویی‌

سازمانی‌ مانند Target ، Domino's، Williams-Sonoma، که‌ در کمپین‌ سالانه‌ تشکر و اهدا شرکت‌ می‌ کنند ، از مصرف کنندگان می‌ خواهد "برای‌ بچه‌ های‌ سالم‌ زندگی‌ شما تشکر کنند ، و به‌ کسانی‌ که‌ نیستند بده. " نتیجه‌ یک‌ برند فراگیر است‌ که‌ هر ساله‌ بیش‌ از یک‌ میلیارد دلار از اهدا کنندگان خصوصی‌ - از کودکان پیش‌ دبستانی‌ و حرفه‌ ای‌ گرفته‌ تا کلاس های‌ هشتم‌ و ٨٠ ساله‌ درآمد دارد.

 

 

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد