تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

شرکت تحقیقات بازار وی سرچ - آموزش 5

برای‌ کالاهای‌ لوکس‌ ، کمبود در بازار قطعاً بر درک ارزش تأثیر می‌ گذارد ، بنابراین‌ تقاضا را افزایش‌ می‌ دهد و در نهایت‌ به‌ افزایش‌ بلند مدت کمک‌ می‌ کند. رولکس‌ خرده فروشی‌ در اینترنت‌ ندارد. وب سایت‌ آن دارای‌ اطلاعات مربوط به‌ صف‌

 

تماشا و اطلاعات در مورد فروشندگان در یک‌ منطقه‌ مربوطه‌ است‌ ، اما به‌ عنوان یک‌ نقطه‌ خرید عمل‌ نمی‌ کند ، بنابراین‌ اطمینان می‌ دهد که‌ می‌ تواند بهترین‌ خدمات ممکن‌ را ارائه‌ دهد و انحصار مارک خود را در از نظر کانال های‌ توزیع‌ آن. استراتژی‌ قیمت‌ گذاری‌ که‌ رولکس‌ به‌ کار می‌ برد از نظر تصور و اجرای‌ آن متفاوت است‌. این‌ یک‌ سیاست‌ قیمت‌ برتر را دنبال می‌ کند و قیمت‌ های‌ خود را با کم‌ توجهی‌ به‌ رقابت‌ تعیین‌ می‌ کند ، در عوض قیمتی‌ را تعیین‌ می‌ کند که‌ دیگران دنبال می‌ کنند. علاوه بر این‌ ، شرکت‌ هیچ‌ نوع تخفیف‌ برای‌ مشتریان یا هر نوع کاهش‌ قیمت‌ یا فروش ارائه‌ نمی‌ دهد زیرا مصرف کنندگان مایل‌ به‌ پرداخت‌ قیمت‌ های‌ بالای‌ تعیین‌ شده توسط‌ شرکت‌ هستند. این‌ واقعیت‌ گواه این‌ واقعیت‌ است‌ که‌ حتی‌ در زمان رکود اقتصادی‌ و مواجه‌ شدن با ساعتهای‌ تخفیف‌ خورده از مارک های‌ دیگر ، اکثر خریداران ساعت‌ مچی‌ لوکس‌ همچنان به‌ دنبال رولکس‌ هستند.

 

از نظر توزیع‌ ، رولکس‌ شبکه‌ ای‌ کاملاً اختصاصی‌ متشکل‌ از تعداد محدودی‌ فروشگاه طلا و جواهر دارد تا نام تجاری‌ و محصولاتش‌ را حتی‌ بیشتر در انحصار مشتریان جلوه دهد. منشور کریستالی‌ نشان می‌ دهد که‌ یک‌ فروشگاه فروشنده رسمی‌ رولکس‌ است‌ و مکان های‌ انتخاب شده همه‌ در مناطق‌ مجلل‌ با شهرت شناخته‌ شده هستند. جواهرات گران قیمت‌ آن از نظر جغرافیایی‌ فاصله‌ دارند و باید سطح‌ مشخصی‌ از موجودی‌ را به‌ همراه داشته‌ باشند ، از برخی‌ الگوهای‌ ناخوشایند استفاده کنند و سطح‌ خاصی‌ از تبلیغات محلی‌ سالانه‌ را داشته‌ باشند. بنابراین‌ ، رولکس‌ با حداقل‌ مشکلات درگیری‌ کانال یا کانال ، کنترل بالایی‌ در بازار دارد که‌ این‌ شرکت‌ را قادر می‌ سازد از نزدیک‌ مارک تجاری‌ را کنترل کند. رولکس‌ با محدود کردن تولید حتی‌ با افزایش‌ تقاضا ، این‌ استراتژی‌ موقعیت‌ شرکت تحقیقات بازار.

یابی‌ را تقویت‌ می‌ کند. برای‌ کالاهای‌ لوکس‌ ، کمبود در بازار قطعاً بر درک ارزش تأثیر می‌ گذارد ، بنابراین‌ تقاضا را افزایش‌ می‌ دهد و در نهایت‌ به‌ افزایش‌ بلند مدت کمک‌ می‌ کند. رولکس‌ خرده فروشی‌ در اینترنت‌ ندارد. وب سایت‌ آن دارای‌ اطلاعات مربوط به‌ صف‌ تماشا و اطلاعات در مورد فروشندگان در یک‌ منطقه‌ مربوطه‌ است‌ ، اما به‌ عنوان یک‌ نقطه‌ خرید عمل‌ نمی‌ کند ، بنابراین‌ اطمینان می‌ دهد که‌ می‌ تواند بهترین‌ خدمات ممکن‌ را ارائه‌ دهد و انحصار مارک خود را در از نظر کانال های‌ توزیع‌ آن. استراتژی‌ قیمت‌ گذاری‌ که‌ رولکس‌ به‌ کار می‌ برد از نظر تصور و اجرای‌ آن متفاوت است‌. این‌ یک‌ سیاست‌ قیمت‌ برتر را دنبال می‌ کند و قیمت‌ های‌ خود را با کم‌ توجهی‌ به‌ رقابت‌ تعیین‌ می‌ کند ، در عوض قیمتی‌ را تعیین‌ می‌ کند که‌ دیگران دنبال می‌ کنند. علاوه بر این‌ ، شرکت‌ هیچ‌ نوع تخفیف‌ برای‌ مشتریان یا هر نوع کاهش‌ قیمت‌ یا فروش ارائه‌ نمی‌ دهد زیرا مصرف کنندگان مایل‌ به‌ پرداخت‌ قیمت‌ های‌ بالای‌ تعیین‌ شده توسط‌ شرکت‌ هستند. این‌ واقعیت‌ گواه این‌ واقعیت‌ است‌ که‌ حتی‌ در زمان رکود اقتصادی‌ و مواجه‌ شدن با ساعتهای‌ تخفیف‌ خورده از مارک های‌ دیگر ، اکثر خریداران ساعت‌ مچی‌ لوکس‌ همچنان به‌ دنبال رولکس‌ هستند. در اینجا این‌ است‌ که‌ مشتریان رولکس‌ را به‌ عنوان بیانیه‌ و به‌ عنوان پاداش موفقیت‌ برای‌ خرید خریداری‌ می‌ کنند. در آینده ، رولکس‌ با رقابت‌ شدیدتری‌ به‌ ویژه در آسیا روبرو خواهد گردید ، زیرا رقبا به‌ دنبال راه های‌ جدید برای‌ به‌ دست‌ آوردن سهم‌ بازار هستند. مجامع‌ بزرگ کالاهای‌ لوکس‌ مانند Louis Vuitton Moët Hennessy و Compagnie Financière Richemont از مزایای‌ اندازه و هزینه‌ های‌ ناشی‌ از هم‌ افزایی‌ در تبلیغات و  تحقیقات بازار  به‌ طور قابل‌ توجهی‌ کاسته‌ اند. علاوه بر این‌ ، این‌ بنگاه ها همچنین‌ مشتری‌ های‌ جوانتر را هدف قرار می‌ دهند تا پتانسیل‌ بیشتری‌ در بازار ایجاد کنند. با این‌ حال ، رولکس‌ با موفقیت‌ موفق‌ به‌ ساخت‌ و تقویت‌ ارزش ویژه برند خود شده و به‌ طور مa ثر برداشت‌ متمایزی‌ از شرکت‌ و محصولات آن ایجاد کرده است‌ که‌ ریشه‌ در ارزش هایی‌ مانند دقت‌ ، انحصار و استحکام دارد. این‌ کار با ترکیب‌ دقیق‌ مشتری‌ محور شرکت‌  تحقیقات بازار  شرکت‌ در هماهنگی‌ با نوآوری‌ مداوم انجام شد. این‌ شرکت‌ همچنین‌ با حمایت‌ از گواهینامه‌ های‌ بیشتر در ورزش ، مانند طرفداران جوان گلف‌ ، ریکی‌ فاولر و مارتین‌ کیمر ، با موفقیت‌ به‌ استراتژی‌ رقیب‌ خود برای‌ هدف قرار دادن مخاطبان جوان واکنش‌ نشان داده است‌. با در نظر گرفتن‌ اهداف مشابه‌ ، رولکس‌ در سال ٢٠١٣ یک‌ صفحه‌ فن‌ در فیس‌ بوک ایجاد کرده است‌ که‌ تا به‌ امروز بیش‌ از ٦.٥ میلیون دوست‌ داشتن‌ داشته‌ است‌ و از رقبایی‌ مانند Breitling یا Cartier بهتر عمل‌ می‌ کند. در سال ٢٠١٣ ، رولکس‌ حمایت‌ ٣٠ ساله‌ خود از ویمبلدون را با انبوهی‌ از محتوای‌ دیجیتال مستقر در مشهورترین‌ مسابقات تنیس‌ جهان تقویت‌ کرد. این‌ شرکت‌ با استفاده از برنامه‌ "کارت امتیازی‌" فیس‌ بوک ، هشتگهای‌ توییتر و محتوای‌ ویدیویی‌ نام تجاری‌ خود را عمیقا در تجربه‌ رویداد جاسازی‌ کرده و گفتگوی‌ آنلاین‌ با مصرف کنندگان را آغاز کرده است‌. در سال ٢٠١٢ ، این‌ برند کانال YouTube خود را برای‌ راه اندازی‌ مستندهای‌ داخلی‌ در مورد موضوعاتی‌ که‌ برای‌ این‌ برند و علاقه‌ مندان به‌ آن مهم‌ است‌ مانند مأموریت‌ های‌ اعماق دریا برای‌ بررسی‌ یخ‌ های‌ قطبی‌ و سفرهای‌ هیمالیا آغاز کرد. در مورد مزیت‌ هزینه‌ برخی‌ از رقبای‌ خود ، رولکس‌ با راه اندازی‌ نام تجاری‌ Tudor استراتژی‌ ترکیبی‌  تحقیقات بازار  خود را با موفقیت‌ تطبیق‌ داد. راه اندازی‌ Tudor با قیمت‌ قابل‌ توجهی‌ کمتر از ساعتهای‌ مچی‌ کلاسیک‌ رولکس‌ ، این‌ شرکت‌ را قادر به‌ رقابت‌ با Tag Heuer و سایر رقبا در بازار لوکس‌ قابل‌ دسترسی‌ کرده و همچنین‌ مخاطبان کم‌ سن‌ و سال را هدف قرار دهد. از این‌ نظر ، این‌ شرکت‌ تمایز واضحی‌ بین‌ هر دو مارک را تضمین‌ می‌ کند (به‌ عنوان مثال ، با عدم مراجعه‌ به‌ مارک Tudor در وب سایت‌ رسمی‌ رولکس‌) تا از کاه ش‌ ارزش مارک رولکس‌ در بازار ساعت‌ های‌ لوکس‌ جلوگیری‌ کند. در همه‌ ، استراتژی‌ ترکیبی‌  تحقیقات بازار  موثر و انعطاف پذیر آن ، مطابق‌ با توانایی‌ آن در واکنش‌ به‌ یک‌ محیط‌ پویا ، رولکس‌ را قادر ساخته‌ است‌ نه‌ تنها ارزش ویژه برند را ایجاد کند بلکه‌ تهدیدات رقبا را نیز با موفقیت‌ دفع‌ کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد