تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

شرکت تحقیقات بازار وی سرچ - آموزش 58

در سنین‌ ، درآمد و سبک‌ زندگی‌ مختلف‌ پاسخ‌ می‌ دهند. به‌ عنوان مثال ، بخش‌ Consumer Product آن مارک هایی‌ مانند Garnier، L'Oreal Paris، Maybelline New York، African Beauty Brand، Essieو NY× Professional Makeupرا به‌ فروش می‌ رساند. به‌ همین‌ ترتیب‌ ، بخش‌ L'Oreal Luxe بیش‌ از ١٥ مارک از جمله‌ Lancôme ، Giorgio Armani، Urban Decay، Dieselو Ralph Lauren را ارائه‌ می‌ دهد. اکثر شرکت‌ ها با خدمت‌ به‌ یک‌ بخش‌ واحد وارد بازار جدید می‌ شوند. اگر این‌ امر موفقیت‌ آمیز باشد ، آنها بخشهای‌ بیشتری‌ اضافه‌ می‌ کنند. به‌ عنوان مثال ، نایک‌ با کفش‌ های‌ نوآورانه‌ دویدن برای‌ دوندگان جدی‌ شروع به‌ کار کرد. شرکت‌ های‌ بزرگ در نهایت‌ به‌ دنبال پوشش‌ کامل‌ بازار هستند. نایک‌ در حال حاضر طیف‌ گسترده ای‌ از پوشاک و تجهیزات ورزشی‌ را برای‌ هر کس‌ و در هر ورزشی‌ تولید میکند و می‌ فروشد. این‌ محصولات مختلفی‌ را برای‌ پاسخگویی‌ به‌ نیازهای‌ ویژه هر بخش‌ ارائه‌ می‌ دهد.

 

تمایز بازار و موقعیت‌ یابی‌

 

پس‌ از اینکه‌ یک‌ شرکت‌ تصمیم‌ گرفت‌ کدام بخش‌ های‌ بازار را وارد کند ، باید نحوه ارائه‌ بازار خود را برای‌ هر بخش‌ مورد نظر متمایز کند و موقعیت‌ هایی‌ را که‌ می‌ خواهد در آن بخش‌ ها داشته‌ باشد ، از بین‌ ببرد. تقاضای‌ یک‌ محصول محلی‌ است‌ که‌ نسبت‌ به‌ محصولات رقبا در ذهن‌ مصرف کنندگان اشغال می‌ کند. بازاریاب ها می‌ خواهند موقعیت‌ های‌ منحصر به‌ فردی‌ در بازار برای‌ محصولاتخود ایجاد کنند. اگر تصور شود که‌ کالایی‌ دقیقاً مانند سایر محصولات موجود در بازار است‌ ، مصرف کنندگان هیچ‌ دلیلی‌ برای‌ خرید آن نخواهند داشت‌. موقعیت‌ سازی‌ این‌ است‌ که‌ یک‌ محصول بتواند جایگاه مشخص‌ ، متمایز و مطلوبی‌ نسبت‌ به‌ محصولات رقیب‌ در ذهن‌ هدف داشته‌ باشد. مصرف کنندگان بازاریابان موقعیت‌ هایی‌ را برنامه‌ ریزی‌ می‌ کنند که‌ محصولات آنها را از مارک های‌ رقیب‌ متمایز کرده و بیشترین‌ مزیت‌ را در بازارهای‌ هدف خود به‌ دست‌ آورند BMW .قول "لذت رانندگی‌ محض‌" را می‌ دهد . سوبارو "اعتماد به‌ نفس‌ در حرکت‌" است‌. کوکاکولا می‌ خواهد شما "احساس را بچشید". پپسی‌ می‌ گوید: فعلاً" زندگی‌ کن‌." دل مونت‌ "پشت‌ سر هم‌ از زندگی‌" است‌. محصولات مزرعه‌" Cascadian گواهی‌ ارگانیک‌ است‌. تضمین‌ خوشمزه. " در Panera ، "غذا را آنطور که‌ باید" پیدا خواهید کرد. در وندی‌ ، "کیفیت‌ دستور العمل‌ ماست‌".

٢ :DuckDuckGo کوچکترین‌ ، رقیب‌ سرسخت‌ گوگل‌

 

گوگل‌ با ٦٤ درصد سهم‌ گسترده بازار خود بر جستجوی‌ آنلاین‌ ایالات متحده حاکم‌ است‌. دو غول دیگر - Microsoft's Bing و ٣٤ Yahoo! -درصد دیگر بازار را تشکیل‌ می‌ دهند. این‌ تعداد قابل‌ توجه‌ ٢ درصدی‌ از بازار را برای‌ ده ها موتور جستجوی‌ دیگر که‌ می‌ خواهند جای‌ خود را بدست‌ آورند ، ایجاد می‌ کند. علاوه بر این‌ ، گوگل‌ و سایر غول های‌ جستجو جیب‌ عمیقی‌ از مشاغل‌ غیر جستجوگر خود دارند و به‌ آنها اجازه می‌ دهند برای‌ نگهداری‌ و رشد سهم‌ خود در بازار هزینه‌ های‌ زیادی‌ کنند. بنابراین‌ چگونه‌ یک‌ موتور جستجوی‌ کوچک‌ wannabe در برابر نیروگاه های‌ جهانی‌ رقابت‌ می‌ کند؟ بهترین‌ پاسخ‌: اینطور نیست‌ - حداقل‌ نه‌ مستقیماً. در عوض ، یک‌ بازار منحصر به‌ فرد پیدا می‌ کند و در جایی‌ که‌ سگهای‌ بزرگ این‌ کار را نمی‌ کنند ، اجرا می‌ شود .

 

DuckDuckGoرا وارد کنید ، یک‌ شرکت‌ جستجوی‌ طعنه‌ انگیز برای‌ جستجوی‌ طرحی‌ خاص در بازار DuckDuckGo .به‌ جای‌ مبارزه مستقیم‌ با گوگل‌ و سایر غول ها ، یک‌ مزیت‌ مشتری‌ فراهم‌ می‌ کند که‌ رهبران بازار نمی‌ توانند آن را حفظ‌ کنیم‌ - حریم‌ خصوصی‌. سپس‌ از ویژگی‌ های‌ منحصر به‌ فرد خود با شخصیت‌ نام تجاری‌ و جامعه‌ استفاده می‌ کند. با یک‌ نگاه به‌ نماد DuckDuckGo -یک‌ اردک عجیب‌ و غریب‌ پاپیون - این‌ حس‌ به‌ شما دست‌ می‌ دهد که‌ ، مانند لوکوموتیو کوچک‌ در داستان کلاسیک‌ کودکان ، این‌ ممکن‌ است‌ "موتور کوچکی‌ باشد که‌ می‌ تواند DuckDuckGo ."فقط‌ در جایگاه خود زنده نیست‌ ، منفجر می‌ شود این‌ شرکت‌ هنوز هم‌ نسبتاً کوچک‌ است‌ - به‌ طور متوسط‌ سالانه‌ حدود ٣ میلیارد جستجو در مقایسه‌ با بیش‌ از ٢.١ تریلیون مورد جستجو در Google است‌. اما حجم‌ جستجوی‌ روزانه‌ DuckDuckGoدر سه‌ سال گذشته‌ تقریباً ده برابر ش ده است‌ ، در

 

حالی‌ که‌ رشد حجم‌ گوگل‌ کمی‌ عقب‌ مانده است‌. هنگامی‌ که‌ گابریل‌ وینبرگ اولین‌ بار DuckDuckGo را هشت‌ سال پیش‌ راه اندازی‌ کرد ، بیشتر افراد عقل‌ او را زیر سوال بردند. چگونه‌ یک‌ شروع کوچک‌ می‌ تواند امثال گوگل‌ توانا را به‌ چالش‌ بکشد؟ اما وینبرگ به‌ جای‌ تقلید از گوگل‌ ، مسیری‌ متفاوت را طی‌ کرد و یک‌ موتور جستجوی‌ با کیفیت‌ را با یک‌ ویژگی‌ متمایز اصلی‌ توسعه‌ داد DuckDuckGo اکنون. خود را کاملاً در "جستجوی‌ دقیق‌ تر، شلوغی‌ کمتر و حریم‌ خصوصی‌ واقعی‌ قرار می‌ دهد. "DuckDuckGoدر جستجو تمرکز دارد. همچنین‌ یک‌ رابط‌ کاربری‌ ساده و بدون سر و صدا و قابل‌ برنامه‌ ریزی‌ با تبلیغات بسیار کمتر پشتیبانی‌ شده ارائه‌ می‌ دهد. همانند سایر موتورهای‌ جستجو ، پرس و جو DuckDuckGo نتایج‌ جستجو به‌ صورت لینک‌ به‌ لینک‌ را بر اساس منابع‌ شخص‌ ثالث‌ برمی‌ گرداند ، اما نتایج‌ برای‌ کاهش‌ هرزنامه‌ فیلتر و دوباره سازماندهی‌ می‌ شوند. و شرکت تحقیقات بازار فراتر از پیوندهای‌ معمول نتایج‌ جستجو ، برای‌ بسیاری‌ از جستجوها ، " DuckDuckGoپاسخ‌ های‌ فوری‌" مستقیم‌ را به‌ صورت جعبه‌ اطلاعات کلیک‌ صفر در بالای‌ نتایج‌ جستجو ارائه‌ می‌ دهد. وینبرگ می‌ گوید: "هنگامی‌ که‌ شما جستجو می‌ کنید ، به‌ طور کلی‌ می‌ خواهید پاسخ‌ دهید. " "این‌ وظیفه‌ ماست‌ که‌ سعی‌ کنیم‌ پاسخی‌ دریافت‌ کنیم‌." با پاسخهای‌ فوری‌ ، DuckDuckGoمی‌ تواند "با کمتر کلیک‌ به‌ شما کمک‌ کند تا به‌ مکانی‌ که‌ می‌ خواهید بروید".

 

ویژگی‌ پاسخ‌ فوری‌ ویژگی‌ خوبی‌ است‌ ، در واقع‌ بسیار خوب است‌ که‌ اکنون توسط‌ گوگل‌ و بینگ‌ کپی‌ شده است‌. به‌ عنوان مثال ، یک‌ جستجوی‌ گوگل‌ بعنوان "davinci" همراه با لیست‌ آشنای‌ پیوندهای‌ آبی‌ ، یک‌ جعبه‌ سفید حاوی‌ مینی‌ زندگینامه‌ لئوناردو داوینچی‌ یا نمایش‌ طول دیوار بزرگ چین‌ (٣،٥٠٠،٥ مایل‌) و سایر حقایق‌ جالب‌ در مورد آن را شامل‌ می‌ شود

DuckDuckGo به‌ شما می‌ گوید که‌ پاسخ‌ های‌ فوری‌ آن اغلب‌ بهتر است‌. پاسخ‌ های‌ آن نه‌ تنها به‌ منابع‌ داده شخص‌ ثالث‌ بلکه‌ به‌ دانش‌ عمیق‌ و متنوع جامعه‌ فعال ، رو به‌ رشد و وفادار کاربران و توسعه‌ دهندگان متکی‌ است‌. انجمن‌ DuckDuckGo طرفدار قدرت بیشتری‌ در پس‌ جستجوهای‌ خود است‌. به‌ روشی‌ ویکی‌ پدیا مانند ما ، کاربران DuckDuckGo ایده هایی‌ را در مورد اینکه‌ چه‌ چیزی‌ باید باشد ، ارائه‌ می‌ دهند ، منابع‌ را پیشنهاد می‌ دهند و حتی‌ خودشان پاسخ‌ می‌ دهند "DuckDuckGo .یک‌ موتور جستجو است‌ که‌ توسط‌ جامعه‌ هدایت‌ می‌ شود - شما در تیم‌ هستید!" شرکت‌ می‌ گوید. "ما فقط‌ سرور و الگوریتم‌ نیستیم‌. ما خیلی‌ بیشتر هستیم‌. "هنوز هم‌ ، حتی‌ اگر DuckDuckGo خیلی‌ سریع‌ قبل‌ از Google پاسخ‌ های‌ فوری‌ داشت‌ ، پاسخ‌ گوگل‌ یک‌ معضل‌ معمولی‌ تر را نشان می‌ دهد. رهبران بازار معمولاً منابع‌ عظیمی‌ دارند و می‌ توانند به‌ سرعت‌ از محبوب ترین‌ ویژگی‌ های‌ شرکت‌ نوپا کپی‌ کنند. یکی‌ از تحلیلگران خاطرنشان می‌ کند : "در هر زمان ، گوگل‌ یا فیس‌ بوک یا سیب‌ جهان فقط‌ می‌ توانند آنچه‌ را که‌ شما را متفاوت کرده تقلید کنند و رویاهای‌ خرد شده شما را به‌ سطل‌ زباله‌ تاریخ‌ فناوری‌ بکوبند." خوشبختانه‌ برای‌

 

DuckDuckGo، یک‌ تمایز اساسی‌ دارد که‌ گوگل‌ های‌ جهان به‌ سادگی‌ نمی‌ توانند آن را تقلید کنند. حریم‌ خصوصی‌ واقع ی‌ کل‌ مدل Google درمورد شخصی‌ سازی‌ برای‌ مشتری‌ و  تحقیقات بازار  رفتاری‌ برای‌ تبلیغات از نظر رفتاری‌ ساخته‌ شده است‌. که‌ مستلزم جمع‌ آوری‌ و به‌ اشتراک گذاری‌ داده ها در مورد کاربران و جستجوی‌ آنها است‌. هنگامی‌ که‌ در Google جستجو می‌ کنید ، شرکت‌ با جزئیات می‌ شناسد چه‌ کسی‌ هستید ، چه‌ چیزی‌ را جستجو کرده اید و چه‌ زمانی‌ جستجو کرده اید. سپس‌ هویت‌ و داده های‌ آنلاین‌ شما را با خدمات خود ادغام می‌ کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد