در مقابل ، DuckDuckGoبه طور خاص طراحی شده است تا نسبت به رقبا کمتر تهاجمی و متحرک باشد DuckDuckGo نمی داند شما چه کسی هستید. آدرس IP کاربر را ثبت نمی کند یا از کوکی ها برای ردیابی کاربران در طول زمان یا سایر مکان های آنلاین استفاده نمی کند. کاربران حساب ندارند. در واقع ، DuckDuckGoحتی سابقه جستجوی کاربر را ذخیره نمی کند. شاید مهمترین نکته این است که وقتی کاربران روی پیوندهای نتایج جستجو DuckDuckGo کلیک می کنند ، وب سایت های پیوندی اطلاعات تولید شده توسط موتور جستجو را دریافت نمی کنند. همانطور که یکی از طرفداران حریم خصوصی می گوید ، "DuckDuckGoیک موتور جستجوی جامع است که به شما امکان می دهد وب را مرور کنید بدون اینکه یک عدد خرده نان برای عمو سام یا هر کس دیگری پایین بیاورید. . . . سایتهایی که بازدید می کنید از نظر مسلکی نگهداری می شوند. "بنابراین DuckDuckGoبه موتور جستجوی قبلی برای افراد نگران حریم خصوصی آنلاین تبدیل شده است و این یک گروه با رشد سریع است. وینبرگ می گوید: "اگر به سیاهههای مربوط به جلسات جستجوی افراد نگاه کنید ، اینها شخصی ترین چیز در اینترنت هستند." "برخلاف فیس بوک ، جایی که شما انتخاب می کنید چه چیزی ارسال کنید ، با جستجو شما در حال نوشتن مشکلات پزشکی و مالی و انواع موارد دیگر هستید." امروزه ، افراد بیشتر و بیشتر در مورد مفاهیم حریم خصوصی تاریخچه جستجوی خود فکر می کنند. وینبرگ از موقعیت اولیه حفظ حریم خصوصی DuckDuckGo می گوید: "در آن زمان بسیار شدید بود. " اما امروز او اضافه می کند ، "واضح شده است که چرا مردم نمی خواهند ردیابی شوند DuckDuckGo ".چگونه درآمد کسب می کند؟ سال گذشته ، گوگل ٩٠ درصد از درآمد ٥.٧٤ میلیارد دلاری خود را از طریق تبلیغات مرتبط با جستجو بدست آورد و بیشتر این مشاغل در سطح گسترده و هدف گذاری رفتاری ، هدف گذاری واقعی تبلیغات بود که متکی به ابزارهای ردیابی است که از DuckDuckGo اجتناب می کند. با این حال ، حت ی بدون ردیابی کاربران ، DuckDuckGoکوچکتر می تواند سودآور باشد. این کار به سادگی بر قسمت دیگری از تجارت Google متمرکز است - ارائه تبلیغات جستجوی متنی بر اساس موضوع جستجو. بنابراین هنگامی که کاربران "تلویزیون های OLED منحنی" را جستجو می کنند ، DuckDuckGoتبلیغات و پیوندها را برای تولیدکنندگان تلویزیون و خرده فروشانی که هزینه کلمات کلیدی مرتبط را پرداخت کرده اند نشان می دهد .
بنابراین ، از بسیاری جهات ، دیوید (مدیر این شرکت) می داند که نمی تواند به صورت رودررو با Googles و Bings جهان رقابت کند - حتی تلاش نمی کند. سپس دوباره ، با توجه به عمق تعامل و وفاداری مشتری که DuckDuckGo در شرکت کوچک جستجو در بازار جستجوی آنلاین ایجاد می کند ، ممکن است گوگل و سایر غول ها برای کاربران محرمانه به سختی بتوانند با DuckDuckGoرقابت کنند. DuckDuckGo در حال حاضر یازدهمین موتور جستجوی محبوب در کشور است که بر اساس بازدیدکنندگان ماهانه بی نظیر ساخته شده است. و با افزایش اهمیت حریم خصوصی ، DuckDuckGoنیز افزایش خواهد یافت. این همان چیزی است که در آن تحقیقات بازار ایجاد می شود -یک مارک کاملاً مشخص که یک جا معه مشتری متمرکز با روابط نام تجاری نامطبوع را درگیر می کند و حتی رقبای بزرگ و سرشار نیز قادر به شکستن آنها نیستند. نیکینگ هوشمند باعث شده DuckDuckGo "کوچکترین و سرسخت ترین رقیب گوگل باشد . DuckDuckGo "می گوید: "چشم انداز ما ساده است." "چون میخواهیم بدون پیگیری و اثریابی شدنتان، نتایج جستجوی عالی داشته باشید".
چنین اظهارات فریبنده ساده ای ستون فقرات استراتژی تحقیقات بازار یک محصول را تشکیل می دهد. به عنوان مثال ، از زمان تاسیس
¡ هواپیمایی Southwest خود را به عنوان "هواپیمایی LUV"قرار داده است ، موقعیتی که اخیراً توسط قلب رنگارنگ در آرم جدید
æ طراحی گرافیکی هواپیما تقویت شده است. همانطور که تبلیغات اخیر Southwest تأیید می کند ، "بدون دل سپردن ، این کار فقط یک چرت زدن خواهد بود." این شرکت هواپیمایی "همیشه قلب خود را در همه کارهایی که انجام می دهد قرار داده است". در جایگاه گذاری برند خود ، یک شرکت ابتدا تفاوت های احتمالی مشتری را شناسایی می کند که مزایای رقابتی ایجاد موقعیت را
تمایز
در واقع تفاوت ارائه بازار برای ایجاد ارزش برتر مشتری.
آمیخته بازاریابی
مجموعه ابزارهای تحقیقات بازار تاکتیکی - محصول، قیمت، مکان و ترویج - که شرکت با هم ترکیب میکند تا پاسخی را که میخواهد در بازار هدف تولید کند.
فراهم می کند. یک شرکت می تواند با اتخاذ قیمت های پایین تر از رقبا یا ارائه مزایای بیشتر برای توجیه قیمت های بالاتر ، ارزش مشتری بیشتری را ارائه دهد. اما اگر این شرکت قول ارزش بیشتری بدهد ، باید ارزش آن را کاهش دهد. بنابراین شرکت تحقیقات بازار موقعیت یابی موثر با تمایز آغاز می شود - در واقع تفاوت پیشنهاد بازار شرکت برای ایجاد ارزش برتر مشتری. هنگامی که شرکت موقعیت مطلوبی را انتخاب کرد ، باید قدم های محکمی در جهت تحویل و ابلاغ آن موقعیت برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان بردارد. کل برنامه تحقیقات بازار شرکت باید از استراتژی موقعیت یابی انتخاب شده پشتیبانی کند.
توسعه یک ترکیب تحقیقات بازار یکپارچه آمیخته
بازاریابی مجموعه ای از ابزارهای تحقیقات بازار تاکتیکی است که شرکت برای تولید پاسخی که می خواهد در بازار هدف با هم مخلوط می کند .مخلوط تحقیقات بازار شامل همه کارهایی است که شرکت می تواند برای جذب مشتری و ارائه ارزش مشتری انجام دهد .بسیاری از امکانات را می توان در چهار گروه متغیر جمع کرد - چهار PS. شکل ٥.٢ ابزارهای تحقیقات بازار زیر هر P را نشان می دهد
•منظور از محصول ، ترکیبی از کالاها و خدمات است که این شرکت به بازار نرخ بهره ارائه می دهد. بنابراین ، یک فورد اسکیپ متشکل از مهره و پیچ ، شمع ، پیستون ، چراغ های جلو و هزاران قسمت دیگر است. فورد چندین مدل Escape و ویژگی های اختیاری زیادی را ارائه می دهد. این اتومبیل به طور کامل سرویس شده و دارای جنگی جامع است که به اندازه لوله تهویه بخشی از محصول است. ● قیمت مبلغی است که مشتریان باید برای بدست آوردن محصول بپردازند. به عنوان مثال ، فورد قیمت های پیشنهادی خرده فروشی را که ممکن است فروشندگان آن برای هر فرار از آن بگیرند ، محاسبه می کند. اما نمایندگی های فورد بندرت قیمت کامل استیکر را دریافت می کنند. در عوض ، آنها با ارائه تخفیف ، کمک هزینه تجارت و شرایط اعتبار ، با هر مشتری در مورد قیمت مذاکره می کنند. این اقدامات قیمت ها را برای شرایط رقابتی و اقتصادی کنونی تنظیم می کند و آنها را با برداشت خریدار از ارزش