تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

شرکت تحقیقات بازار 588

مناسب‌ کمک‌ می‌ کنند. واسطه‌ های‌ مالی‌ شامل‌ بانک‌ ها ، شرکت‌ های‌ اعتباری‌ ،

شرکت‌ های‌ بیمه‌ و سایر مشاغل‌ کمک‌ کننده به‌ معاملات مالی‌ یا بیمه‌ در برابر خطرات

مرتبط‌ با خرید و فروش کالا هستند .مانند تامین‌ کنندگان یا مکمل‌ ها ، واسطه‌ های‌

بازاریابی‌ نیز جز مهمی‌ در شبکه‌ تحویل‌ ارزش کلی‌ شرکت‌ را تشکیل‌ می‌ دهند. بنابراین‌

، بازاریابان امروزی‌ اهمیت‌ کار با واسطه‌ های‌ خود را به‌ عنوان شریک‌ می‌ دانند نه‌ فقط‌

به‌ عنوان کانال هایی‌ که‌ از طریق‌ آنها محصولات خود را می‌ فروشند.

اگرچه‌

اپل‌ صدها مکان خرده فروشی‌ خاص خود را در سراسر جهان دارد ، اما از خدمات

فروشندگان مجاز نیز استفاده می‌ کند که‌ به‌ شرکت‌ در فروش محصولات خود در

سراسر جهان کمک‌ می‌ کنند. در این‌ چیدمان ، محصولات اپل‌ هم‌ در فروشگاه های‌

خود و هم‌ در فروشندگان مجاز با قیمت‌ های‌ مشابه‌ به‌ فروش می‌ رسند. اپل‌ این‌

نمایندگی‌ های‌ مجاز فروش را به‌ عنوان شریک‌ می‌ داند و اخیراً برنامه‌ شرکای‌

فروشندگان حق‌ بیمه‌ خود را مورد بازبینی‌ مجدد قرار داده است‌. این‌ سازمان برای‌

پیروی‌ از فرمول خرده فروشی‌ خود اپل‌ و ایجاد نمایش‌ واحدهای‌ آزمایشی‌ مطابق‌ با

مشخصات اپل‌ ، از نوسازی‌ فروشگ اه های‌ فروشندگان مجدد حمایت‌ مالی‌ می‌ کند. اپل‌

به‌ غیر از کسانی‌ که‌ محصولات خود را می‌ فروشند ، مجموعه‌ دیگری‌ از واسطه‌ ها را

نیز به‌ نام ارائه‌ دهندگان خدمات مجاز در اختیار دارد. اینها شرکتها یا اشخاصی‌ هستند

که‌ نماینده سازمانها در ارائه‌ خدمات تعمیر و نگهداری‌ به‌ مشتریان خود هستند. این‌

واسطه‌ ها بسته‌ به‌ میزان خدمات قابل‌ استفاده ، می‌ توانند به‌ هر دو دسته‌ تعلق‌ بگیرند:

رقبا

 

مفهوم  تحقیقات بازار  بیان می‌ کند که‌ ، برای‌ موفقیت‌ ، یک‌ شرکت‌ باید ارزش و رضایت‌ مشتری‌ بیشتری‌ نسبت‌ به‌ رقبا فراهم‌ کند .بنابراین‌ ، بازاریابان باید بیش‌ از سازگاری‌ با نیازهای‌ مصرف کنندگان هدف عمل‌ کنند .آنها همچنین‌ باید با قرار دادن پیشنهادات خود در برابر پیشنهادات رقبا در ذهن‌ مصرف کنندگان ، از مزایای‌ استراتژیک‌ برخوردار شوند. هیچ‌ استراتژی‌  تحقیقات بازار  رقابتی‌ واحدی‌ برای‌ همه‌ شرکت‌ ها بهترین‌ نیست‌ .هر شرکت‌ باید اندازه و موقعیت‌ صنعت‌ خود را در مقایسه‌ با رقبای‌ خود در نظر بگیرد .شرکت‌ های‌ بزرگ با موقعیت‌ های‌ مسلط‌ در یک‌ صنعت‌ می‌ توانند از استراتژی‌ های‌ خاصی‌ استفاده کنند که‌ شرکت‌ های‌ کوچکتر توانایی‌ پرداخت‌ آن را ندارند .اما بزرگ بودن کافی‌ نیست‌ .استراتژی‌ های‌ برنده برای‌ شرکت‌ های‌ بزرگ وجود دارد ، اما استراتژی‌ های‌ بازنده نیز وجود دارد .و شرکت‌ های‌ کوچک‌ می‌ توانند استراتژی‌ هایی‌ را توسعه‌ دهند که‌ نرخ بازدهی‌ بهتر از شرکت‌ های‌ بزرگ باشد.

عموم رسانه‌ ها. این‌ گروه دارای‌ اخبار ، ویژگی‌ ها ، نظرات سرمقاله‌ و سایر مطالب‌ است‌. این‌ شامل‌ ایستگاه های‌ تلویزیونی‌ ، روزنامه‌ ها ، مجلات ، وبلاگ ها و سایر رسانه‌ های‌ اجتماعی‌ است‌ .

 

مردم دولتی‌.شرکت تحقیقات بازار باید تحولات دولت‌ را در نظر بگیرد. بازاریابان اغلب‌ باید در مورد مسائل‌ مربوط به‌ ایمنی‌ محصول ، حقیقت‌ در تبلیغات و سایر موارد با وکلای‌ شرکت‌ مشورت کنند .

 

عموم مردم تصمیمات  تحقیقات بازار  یک‌ شرکت‌ ممکن‌ است‌ توسط‌ سازمان های‌ مشتری‌ ، گروه های‌ زیست‌ محیطی‌ ، گروه های‌ اقلیت‌ و دیگران مورد سال قرار گیرد. روابط‌ عمومی‌ این‌ اداره می‌ تواند به‌ آن کمک‌ کند تا با گروه های‌ مصرف کننده و شهروندان در ارتباط باشد .

 

عمومی‌ داخلی‌. این‌ گروه شامل‌ کارگران ، مدیران ، داوطلبان و شرکت تحقیقات بازار می‌ باشد. شرکت‌ های‌ بزرگ برای‌ اطلاع رسانی‌ و ایجاد انگیزه در بین‌ عموم مردم داخلی‌ خود از خبرنامه‌ ها و روش های‌ دیگر استفاده می‌ کنند. وقتی‌ کارمندان نسبت‌ به‌ شرکتی‌ که‌ در آن کار می‌ کنند احساس خوبی‌ دارند ، این‌ نگرش مثبت‌ به‌ افکار عمومی‌ سرایت‌ می‌ کند .

 

عمومی‌. یک‌ شرکت‌ باید نگران نگرش عموم مردم نسبت‌ به‌ محصولات و فعالیت‌ های‌ خود باشد. وجهه‌ عمومی‌ شرکت‌ از رفتار خرید آن تأثیر می‌ گذارد .

 

عموم مردم محلی‌. این‌ گروه ساکنان جامعه‌ محلی‌ و سازمانها را شامل‌ می‌ شود. شرکتهای‌ بزرگ معمولاً کار می‌ کنند تا به‌ عضویت‌ مسئول جوامع‌ محلی‌ که‌ در آن فعالیت‌ می‌ کنند ، تبدیل‌ شوند.

 

NatWest، یکی‌ از بانک‌ های‌ پیشرو انگلستان ، از طریق‌ فعالیت‌ های‌ مختلف‌ مرتبط‌ با علت‌ ، پیوندی‌ قوی‌ با جامعه‌ محلی‌ خود دارد. در سال ٢٠١٦ ، در سراسر گروه ، این‌ سازمان ٥.٢ میلیون پوند به‌ خیران محلی‌ ، گروه های‌ اجتماعی‌ و بنگاه های‌ اجتماعی‌ در انگلستان و ایرلند کمک‌ کرد. ٥.٢ میلیون پوند بیشتر نیز برای‌ فعالیت‌ های‌ مشابه‌ در سال ٢٠١٧ هزینه‌ شده است‌. در همین‌ حال ، تعهد بانک‌ برای‌ حمایت‌ از جوامع‌ محلی‌ نه‌ تنها در تلاش های‌ سازمانی‌ سازمان ها نشان داده می‌ شود بلکه‌ به‌ اعضای‌ ک ارکنان نیز می‌ رسد. ، که‌ بسیار مشتاقانه‌ در حمایت‌ از خیریه‌ های‌ مختلف‌ محلی‌ با تلاش های‌ مشترک خود مشتاق هستند. در سال ٢٠١٥ ، کارکنان این‌ بانک‌ مبلغی‌ بالغ‌ بر ٧.٢ میلیون پوند از طریق‌ طرح Pay-as-You-Farn به‌ خیریه‌ کمک‌ مالی‌ کردند و ٤٣٧،٤٥ ساعت‌ داوطلبانه‌ را برای‌ جوامع‌ مختلف‌ و پروژه های‌ خیریه‌ اهدا کردند. در همان سال ، اسپانسر رسمی‌ Sports Relief شد. در طول سالها، این‌ جشن‌ به‌ دلیل‌ حمایت‌ از بسیاری‌ دیگر از موسسات خیریه‌ محلی‌ برای‌ بهبود زندگی‌ ، از جمله‌ Porchlight برای‌ افراد بی‌ خانمان ، Discovery Parkبرای‌ مستاجران و UKSA ، یک‌ م وسسه‌ خیریه‌ جوانان جشن‌ گرفته‌ شده است‌. پیوند آن با پرنس‌ اعتماد بیش‌ از ١٦ سال طول می‌ کشد ، و از طریق‌ آن به‌ هزاران جوان محروم در ایجاد مشاغل‌ پایدار کمک‌ کرده است‌. تنها در سال

مصرف شامل‌ افراد و خانوارهایی‌ است‌ که‌ کالاها و خدمات را برای‌ مصرف شخصی‌ خریداری‌ می‌ کنند. بازارهای‌ تجاری‌ کالاها و خدمات را برای‌ پردازش بیشتر یا استفاده در فرآیندهای‌ تولید خود خریداری‌ می‌ کنند ، در حالی‌ که‌ بازارهای‌ نمایندگی‌ کالا و خدمات را برای‌ فروش مجدد با سود خریداری‌ می‌ کنند. بازارهای‌ دولتی‌ متشکل‌ از سازمانهای‌ دولتی‌ است‌ که‌ کالاها و خدمات را برای‌ تولید خدمات عمومی‌ یا انتقال کالا و خدمات به‌ دیگران که‌ به‌ آنها نیاز دارند ، خریداری‌ می‌ کنند. سرانجام ، بازارهای‌ بین‌ المللی‌ متشکل‌ از این‌ خریداران در کشورهای‌ دیگر شامل‌ مصرف کنندگان ، تولیدکنندگان ، فروشندگان و دولت‌ ها است‌. هر نوع بازار ویژگی‌ های‌ خاصی‌ دارد که‌ خواستار بررسی‌ دقیق‌ فروشنده است‌.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد