Knorr از طریق اقدامات جامع بالاتر از حد استاندارد و زیر خط ، تعهد خود را نسبت به کیفیت بالای محصول و کشت و صنعت پایدار اعلام می کند. ترکیبی از ارتباطات شامل تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات چاپی ، تبلیغات در نقاط فروش و فعالیت آنلاین گسترده در وب سایت مارک ، علاوه بر راه اندازی یک وب سایت با نرخ ویژه برای اقدامات خاص است. این مارک برای کمک به مصرف کنندگان در انتخاب محصولات دارای مواد پایدار ، اولین آرم پایداری خود را در بسته ارائه داد. کمپین روابط عمومی همچنین شامل یک کتابچه راهنمای ارتباطات بود که پیام های اصلی را برای ارتباط دهندگان مختلف (بازاریابی ، آشپزها و غیره) تعریف می کند و بین راههای پرداختن به گروههای هدف (مصرف کنندگان ، روزنامه نگاران ، سازمان های غیردولتی و غیره) قرار بگیرید. یک رویداد "سبزیجات / تخصیص شهر" در ابتدای کار توجه و تعامل مصرف کنندگان را جلب کرد. مصرف کنندگان می توانند به عنوان "کشاورزان شهر" ثبت نام کنند و سبزیجات خود را در ١٠٠ باغ تأمین شده توسط Nororr پرورش دهند. نکته اصلی در این کارزار ، سرآشپزهای Knorr به عنوان سفیران مارک هستند که در تمام اقدامات ارتباطی با هم ادغام شده اند. در میان سایر رویدادهای Knorr، آنها نقش اصلی را در "روز بازار Knorr" بازی می کنند که در سالن ورودی خانه Unilever در آلمان روی صحنه می رود. روزنامه نگاران ، صاحب نظران ، کارمندان و مشاوران مشاوره با آشپزهای Knorr در یک میز گرد و هنگام آشپزی در نمایش آشنا می شوند. در غرفه های بازار ، مهمانان می توانند در هنگام گفتگو با کارمندان و همچنین با کشاورزان و تامین کنندگان ، اطلاعاتی در مورد محصولات Knorr و کشت و جلوگیری از توقف مواد تشکیل دهنده بدست آورند. یک اقدام دهان به دهان که به موجب آن آزمایش کنندگان محصول برای Knorr Gourmet جستجو می شود Vine Tomato Soup ، برنده آزمایش طعم و مزه از ١٣ سوپ گوجه فرنگی بسته بندی شده ، سرگرمی آنلاین را ایجاد کرده و سر و صدای زیادی ایجاد می کند. پرتاب توسط یک بسته مطبوعاتی جامع در ابتدای ابتکار ارائه شده است. اطلاعیه های بیشتر مطبوعاتی در مورد موضوع سرآشپزها به عنوان توسعه دهنده محصولات و سفیران نام تجاری هستند و در مورد پیشرفت های انجام شده در تعهد پایداری اطلاع می دهند. تأکید در کارهای رسانه ای بر کنفرانس مطبوعاتی در متن روز بازار با نمایندگان شرکت ، سرآشپزها ، تأمین کنندگان و کشاورزان است. رویداد سبزیجات / تخصیص مشاغل در پرداختن به موضوعی مرتبط که مصرف کنندگان می توانند از نظر عاطفی با آن ارتباط برقرار کنند و باعث ایجاد علاقه رسانه ای گردید ، موفقیت جلب کرد. بیش از ٧٠٠٠ درخواست دریافت شد. بیش از ١٠٠ گزارش ، به ویژه از رسانه هایی با پوشش گسترده ، با موفقیت واسطه گری پیام رسان هستند. نور همچنین در راه اندازی صفحه طرفداران فیس بوک خوب انتخاب کرد: پیام های مثبت از همان ابتدا تعداد منفی را زیاد کرده و تعامل طرفداران نور از طرفداران رقیب مستقیم آن پیشی می گیرد. مشارکت در اقدامات و گفتگوها با مشتریان حیاتی پر جنب و جوش است و طنین مثبتی در مطبوعات ایجاد می کند. روز
Knorr Marketسهم تعیین کننده ای در انتقال و اعتبار ارتباطات داشت و تماس مستقیم با ارزش بالا را فعال کرد. بسیاری از نمایندگان رسانه ها و چندین هزار مصرف کننده در این مراسم جذابیت و موفقیت این رویداد را گواهی دادند. یونیلور از سال ١٩٩٨ متعهد به کشاورزی پایدار بوده و تاکنون بیش از ٢٥ میلیون یورو در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است. به همین دلیل است که شرکت برای پانزدهمین بار به عنوان پایدارترین شرکت در بخش مواد غذایی ، در فهرست شاخص پایداری داوجونز (DJSI) قرار دارد. در آلمان ، یونیلور جایزه پایداری آلمان ٢٠١٢ را در گروه "پایدارترین استراتژی آینده" دریافت کرد. بعلاوه مدیرعامل Paul Polmanبه دلیل هدایت دنیای تجارت به سمت مدل جدیدی از رشد پایدار ، که به گفته شیطان ، انتقال به یک پایدار است ، بالاترین آکولاد زیست محیطی ملل متحد ، جایزه قهرمان زمین را به خود اختصاص داده است. و اقتصاد با مسئولیت اجتماعی فرصتی است که باید از آن استفاده شود و خطری برایشرکت تحقیقات بازار نیست.
محیط فناوری به سرعت تغییر می کند و بازارها و فرصت های جدیدی ایجاد می کند. با این حال ، هر فناوری جدید جایگزین یک فناوری قدیمی می شود. ترانزیستورها به صنعت لوله خلاء آسیب می رسانند ، عکاسی دیجیتال به تجارت فیلم آسیب می رساند و بارگیری و پخش دیجیتال به DVD و تجارت کتاب آسیب می زند. وقتی صنایع قدیمی با فناوری های جدید
میجنگند یا آنها را نادیده می گیرند ، تجارت آنها رو به زوال است. بنابراین ، شرکت تحقیقات بازار باید محیط فناوری را از نزدیک مشاهده کنند . شرکت هایی که این روند را ادامه نمی دهند به زودی محصولات خود را قدیمی می یابند. اگر این اتفاق بیفتد ، آنها فرصت جدید محصول و بازار را از دست می دهند. با پیچیدگی بیشتر محصولات و فن آوری ها ، مردم باید بدانند که این موارد بی خطر هستند. بنابراین ، آژانس های دولتی محصولات بالقوه ناامن را بررسی و ممنوع می کنند. در ایالات متحده ، سازمان غذا و دارو (FDA) مقررات پیچیده ای را برای آزمایش داروهای جدید ایجاد کرده است. کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی (CPSC) استانداردهای ایمنی محصولات مصرفی را وضع کرده و شرکت هایی را که موفق به رعایت آنها نمی شوند مجازات می کند. چنین مقرراتی منجر به هزینه های تحقیقاتی بسیار بالاتر و زمان طولانی تری بین ایده های محصول جدید و معرفی آنها شده است. بازاریابان هنگام استفاده از فن آوری های جدید و تولید محصولات جدید باید از این مقررات آگاه باشند.
تصمیمات تحقیقات بازار شدیداً تحت تأثیر تحولات فضای سیاسی قرار دارد .محیط سیاسی متشکل از قوانین ، سازمانهای دولتی و گروههای تحت فشار است که سازمانها و افراد مختلف جامعه معینی را تحت تأثیر قرار می دهد یا محدود می کند. قانون تنظیم تجارت یک تنظیم خوب می
تواند رقابت را تشویق کند و بازارهای عادلانه کالا و خدمات را تضمین کند .بنابراین ، دولت ها سیاست های عمومی را برای هدایت تجارت - مجموعه ای از قوانین و مقررات که تجارت را برای منافع کل جامعه محدود می کند - توسعه می دهندتقریباً. هر فعالیت تحقیقات بازار تابع طیف وسیعی از قوانین و مقررات است.