تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

شرکت های تحقیقات بازار 4

¡                                                                                                                                                                                                                                                                            سایر صفحات رسانه‌ های‌ اجتماعی‌ را حفظ‌ می‌ کند. دو برنامه‌ تلفن‌ همراه ، از جمله‌ برنامه‌ Bermuda's Very Own Mobile Events؛ و یک‌ وبلاگ Discovering Bermuda شامل‌ "ارسال هایی‌ از بهشت‌". این‌ سرویس‌ همچنین‌ کاربران محبوب رسانه‌ های‌ اجتماعی‌ مانند اینستاگرام و Tastached مرسوم ، مد روز - که‌ دارای‌ فیلم‌ های‌ عجیب‌ و غریب‌ درباره رستوران ها است‌ - را به‌ این‌ جزیره استخدام می‌ کند و از آنها می‌ خواهد درباره بازدیدهای‌ خود پست‌ بگذارند .ما به‌ عنوان ابزار  تحقیقات بازار  در فصل‌ ١٧ به‌ عمق‌ رسانه‌ های‌ آنلاین‌ و اجتماعی‌ خواهیم‌ پرداخت‌. با این‌ وجود ، گرچه‌ بحث‌ های‌ زیادی‌ در مورد رسانه‌ های‌ دیجیتال

¡                                                                                                                                                                                                                                                                            موبایل‌ و اجتماعی‌ متمرکز است‌ ، اما بیشتر مکالمه‌ های‌ تجاری‌ همچنان به‌ روشی‌ قدیمی‌ صورت می‌ گیرد - رو در رو . بنابراین‌ برنامه‌ های‌ موثر  تحقیقات بازار  دهان به‌ دهان معمولاً با تولید مکالمات شخصی‌ به‌ فرد و ادغام استراتژی‌ های‌ تأثیرگذاری‌ اجتماعی‌ آفلاین‌

 

ردبول آنلاین‌ آغاز می‌ شوند. هدف این‌ است‌ که‌ مشتریان را با مارک های‌ تجاری‌ درگیر کنیم‌ و سپس‌ به‌ آنها کمک‌ کنیم‌ تا احساسات و تجربیات تجاری‌ خود را با دیگران در دنیای‌ واقعی‌ و دیجیتالی‌ خود به‌ اشتراک بگذارند. ردبول را در نظر بگیرید.

نوشیدنی‌ انرژی‌ زای‌ ردبول به‌ عنوان یک‌ نوآوری‌ واقعی‌ محصول در سال ١٩٨٧ راه اندازی‌ گردید و با فروش بیش‌ از ٦ میلیارد قوطی‌ در سال ٢٠١٦ در سراسر جهان به‌ موفقیت‌ چشمگیری‌ دست‌ یافت‌. علاوه بر این‌ خود محصول ، موفقیت‌ Red Bull نیز متکی‌ به‌ رویکردهای‌ منحصر به‌ فرد  تحقیقات بازار  است‌. از بنیانگذار آن ، دیتریش‌ ماتشیتز. او ردبول را به‌ فعالیت‌ های‌ شدید ، از مسابقات هوایی‌ تا فرمول یک‌ تا پرش استراتوسفر Felix Baumgartner در سال ٢٠١٢ گره زد ، و آن را مترادف ماجراجویی‌ و انرژی‌ کرد. شبکه‌ های‌ اجتماعی‌ ستون قابل‌ توجهی‌ از این‌ استراتژی‌ هستند: حساب ه ای‌ مارک در فیس‌ بوک و توییتر ، که‌ محل‌ زندگی‌ یک‌ جامعه‌ گسترده و فعال است‌ ، دارای‌ مجموعه‌ ای‌ گسترده از تصاویر ، فیلم‌ ها و داستان هایی‌ است‌ که‌ روح برند را نشان می‌ دهد. اما ردبول همچنین‌ به‌ ارتقا برند در سطح‌ شخصی‌ به‌ عنوان سفیران دانشجویی‌ در سراسر جهان که‌ نماینده این‌ برند در دانشگاه های‌ خود هستند و مسئولیت‌ گسترش چهره آن با سازماندهی‌ رویدادها و ابتکارات مربوط به‌ برند را دارند ، اهمیت‌ زیادی‌ می‌ دهد.

 

خانواده

 

اعضای‌ خانواده می‌ توانند به‌ شدت بر رفتار خریدار تأثیر بگذارند. خانواده مهمترین‌ سازمان خرید مصرف کننده در جامعه‌ است‌ و در مورد آن تحقیقات زیادی‌ صورت گرفته‌ است‌. بازاریابان به‌ نقش‌ و تأثیر همسر ، همسر و فرزندان در خرید محصولات و خدمات مختلف‌ علاقه‌ مند هستند. مشارکت‌ زن و شوهر به‌ طور گسترده ای‌ بر اساس طبقه‌ بندی‌ کالا و مرحله‌ به‌ مرحله‌ فرایند خرید متفاوت است‌. نقش‌ های‌ خرید با تکامل‌ سبک‌ زندگی‌ مصرف کننده تغییر می‌ کند. به‌ عنوان مثال ، در ایالات متحده ، زن به‌ طور سنتی‌ عامل‌ اصلی‌ خرید خانواده در زمینه‌ های‌ غذایی‌ ، محصولات خانگی‌ و پوشاک محسوب می‌ شود. اما با توجه‌ به‌ اینکه‌ ٧١ درصد از کل‌ مادران اکنون در خارج از خانه‌ کار می‌ کنند و تمایل‌ شوهرها برای‌ انجام کارهای‌ بیشتر خانواده ، همه‌ اینها در سالهای‌ اخیر تغییر کرده است‌. بررسی‌ های‌ اخیر نشان می‌ دهد که‌ ٤١ درصد از مردان در حال حاضر خریداران اصلی‌ مواد غذایی‌ در خانه‌ های‌ خود هستند ، ٣٩ درصد از آنها بیشتر لباس های‌ شسته‌ شده خانه‌ خود را انجام می‌ دهند و حدود یک‌ چهارم آنها می‌ گویند که‌ آنها مسئول تمام پخت‌ و پز خانواده خود هستند. در همین‌ زمان ، امروزه زنان سه‌ تا دو نفر برای‌ خرید فن‌ آوری‌ جدید از مردان خرج می‌ کنند و بیش‌ از ٨٠ درصد از خریدهای‌ جدید ماشین‌ را تحت‌ تأثیر قرار می‌ دهند.

 

چنین‌ تغییر نقش‌ هایی‌ نشانگر یک‌ واقعیت‌  تحقیقات بازار  جدید است‌. بازاریاب در صنایعی‌ که‌ به‌ طور سنتی‌ محصولات خود را فقط‌ به‌ زنان یا فقط‌ مردان می‌ فروختند - از مواد غذایی‌ و مواد مراقبت‌ شخصی‌ تا اتومبیل‌ و لوازم الکترونیکی‌ مصرفی‌ - اکنون با دقت‌ جنس‌ مخالف‌ را هدف قرار داده اند. شرکت‌ های‌ دیگر محصولات خود را در متن‌ "خانواده مدرن" نشان می‌ دهند. به‌ عنوان مثال ، یک‌ تبلیغ‌ جنرال میلز پدر را نشان می‌ دهد که‌ در هنگام ناهار پسرش در حالی‌ که‌ کودک به‌ سمت‌ مدرسه‌ می‌ رود ، ماست‌-Go Gurtرا بسته‌ بندی‌ می‌ کند ، با این‌ شعار "پدرانی‌ که‌ آن را دریافت‌ می‌ کنند ، Go-Gurtرا دریافت‌ کنند"و. اخیراً کمپین‌

"برای‌ Cheerios یک‌ پدر را به‌ عنوان یک‌ ابرقهرمان چند وظیفه‌ ای‌ در خانه‌ نشان می‌ دهد ، این‌ یک‌ عزیمت‌ از کلیشه‌ های‌ پدر و مادر است‌ که‌ اغلب‌ در تبلیغات غذا نشان داده می‌ شود. این‌ پدر همه‌ کارهای‌ درست‌ را انجام می‌ دهد ، از جمله‌ تغذیه‌ صبحانه‌ سالم‌ Cheerios به‌ این‌ کودکان. وی‌ در یک‌ آگهی‌ اعلام کرد: "پدر بودن بسیار جذاب است‌." "درست‌ مثل‌ Cheerios بسیار جذاب. به‌ همین‌ دلیل‌ است‌ که‌ این‌ غلات رسمی‌ پدرانه‌ است‌" .

 

 

 

بازاریابی‌ واقعی‌

 

١.٥ بهره گیری‌ از مادران رسانه‌ های‌ اجتماعی‌ به‌ عنوان سفیران نام تجاری‌

 

مادران آمریکا بازار عظیمی‌ را تشکیل‌ می‌ دهند. ٨٥ درصد از خریدهای‌ مصرف کننده را زنان تشکیل‌ می‌ دهند و ٨٥ میلیون مادر کشور مبلغی‌ بالغ‌ بر ٢.٣ تریلیون دلار هزینه‌ سالانه‌ مصرف کننده را به‌ خود اختصاص می‌ دهند. مادران همچنین‌ سهامداران و خریداران سنگین‌ شبکه‌ های‌ اجتماعی‌ هستند. آنها ٢٠ درصد بیشتر از جمعیت‌ عمومی‌ هستند که‌ از شرکت های تحقیقات بازار استفاده می‌ کنند و ٤٤ درصد مادران در هفته‌ گذشته‌ از طریق‌ تلفن‌ های‌ هوشمند خود خرید کرده اند. علاوه بر این‌ ، بسیاری‌ از مادران برای‌ به‌ اشتراک گذاشتن‌ تجربیات با مادران دیگر ، به‌ شدت به‌ رسانه‌ های‌ اجتماعی‌ اعتماد می‌ کنند ، از جمله‌ نام تجاری‌ و خرید تجربه‌. به‌ عنوان مثال ، حدود ٢.١٤ میلیون مادر آمریکایی‌ وبلاگ نویسی‌ می‌ کنند و برخی‌ از وبلاگ نویسان مادر بر میلیون ها دنبال کننده تأثیر می‌ گذارند. حدود ٥٥ درصد مادران در شبکه‌ های‌ اجتماعی‌ به‌ طور منظم‌ تصمیمات خرید خود را بر اساس داستان های‌ شخصی‌ ، توصیه‌ ها و بررسی‌ محصولاتی‌ است‌ که‌ در وبلاگ ها و سایر رسانه‌ های‌ اجتماعی‌ پیدا می‌ کنند. با توجه‌ به‌ این‌ ارقام بسیار شگفت‌ انگیز ، جای‌ تعجب‌ نیست‌ که‌ بسیاری‌ از بازاریاب ها اکنون از قدرت استفاده می‌ کنند تأثیر مادر به‌ مادر با ایجاد یا بهره برداری‌ از شبکه‌ های‌ مادران تأثیرگذار رسانه‌ های‌ اجتماعی‌ و تبدیل‌ آنها به‌ سفیران برند. در اینجا فقط‌ سه‌ مورد قبلی‌ وجود دارد: وبلاگ نویسان مک‌ دونالد ، والمارت و دیزنی‌. مک‌ دونالد به‌ طور سیستماتیک‌ با "مادر وبلاگ نویسان" کلیدی‌ تماس می‌ گیرد ، کسانی‌ که‌ بر خانه‌ سازان کشور تأثیر می‌ گذارند ، و آنها نیز به‌ نوبه‌ خود در انتخاب غذا برای‌ خانواده خود تأثیر می‌ گذارند. به‌ عنوان مثال ، مک‌ دونالد اخیراً میزبان ١٥ مادر وبلاگ نویس‌ تأثیرگذار در یک‌ تور با هزینه‌ تمام شده در مقر خود در شیکاگو بوده است‌. وبلاگ نویسان از امکانات (از جمله‌ آشپزخانه‌ های‌ آزمایش‌ شرکت‌) بازدید کردند ، با رئیس‌ مک‌ دونالد ایالات متحده ملاقات کردند

 

و از آنها در نزدیکی‌ خانه‌ رونالد مک‌ دونالد با رونالد عکس‌ گرفتند. مک‌ دونالد می‌ داند که‌ این‌ وبلاگ نویسان مادرانه‌ پیروان وفاداری‌ دارند و در وبلاگ های‌ خود درباره مک‌ دونالد صحبت‌ های‌ زیادی‌ می‌ کنند . بنابراین‌ ، وبلاگ نویسان را با ایجاد نمای‌ پشت‌ صحنه‌ به‌ باورمندی‌ تبدیل‌ می‌ کند. مک‌ دونالد سعی‌ نمی‌ کند به‌ وبلاگ نویسان بگوید که‌ در پست‌ های‌ خود درباره این‌ بازدید چه‌ بگویند. این‌ به‌ سادگی‌ از آنها می‌ خواهد که‌ یک‌ شرح صادقانه‌ از سفر خود بنویسند. با این‌ حال ، پیام های‌ حاصل‌ (هر یک‌ از ارتباط وبلاگ نویس‌ با مک‌ دونالد را تأیید می‌ کنند) اکثرا بسیار مثبت‌ بودند. با تشکر از این‌ تلاش و تلاشهای‌ دیگر ، وبلاگ نویسان مادر در سراسر کشور اکنون در مورد مک‌ دونالد اطلاعات و ارتباط بیشتری‌ دارند. یکی‌ از وبلاگ نویسان برجسته‌ می‌ گوید: "من‌ می‌ دانم‌ که‌ آنها اسموتی‌ دارند و ماست‌ دارند و چیزهای‌ دیگری‌ دارند که‌ بچه‌ های‌ من‌ می‌ خواهند." او می‌ افزاید: من‌" واقعاً نمی‌ توانستم‌ به‌ شما بگویم‌ که‌ Burger King در حال حاضر چه‌ کاری‌ انجام می‌ دهد ،" "هیچ‌ نظری‌ ندارم".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد