تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

شرکت تحقیقات بازار 32

اقتصادی‌ را  می‌ بخشد. سلولهای‌ قرمز در سمت‌ چپ‌ پایین‌ ، با این‌ حال ، گزاره های‌ ارزش از دست‌ رفته‌ را نشان می‌ دهند. سلول مرکزی‌ در بهترین‌ حالت‌ گزاره ای‌ حاشیه‌ ای‌ را نشان می‌ دهد. در بخش‌ های‌ بعدی‌ ، ما در مورد پنج‌ پیشنهاد ارزش برنده بحث‌ می‌ کنیم‌: بیشتر برای‌ بیشتر ، بیشتر برای‌ همان ، همان برای‌ کمتر ، کمتر برای‌ خیلی‌ کمتر و بیشتر برای‌ کمتر. بیشتر برای‌ بیشتر. موقعیت‌ بیشتر برای‌ بیشتر شامل‌ ارائه‌ بیشترین‌ محصول یا خدمات مجلل‌ و گرفتن‌ هزینه‌ بالاتر برای‌ تأمین‌ هزینه‌ های‌ بالاتر. یک‌ عرضه‌ بیشتر در بازار بیشتر کیفیت‌ بالاتری‌ را ارائه‌ نمی‌ دهد ، بلکه‌ به‌ خریدار نیز اعتبار می‌ بخشد. این‌ شرکت تحقیقات بازار وضعیت‌ و یک‌ سبک‌ زندگی‌ بلندتر است‌. هتل‌ های‌ چهار فصل‌ ، ساعت‌ های‌ پاتک‌ فیلیپ‌ ، هزینه‌ استیفای‌ استارباکس‌ ، کیف‌ های‌ دستی‌ Louis Vuitton، اتومبیل‌ های‌ مرسدس ، لوازم - SubZero هرکدام ادعا می‌ کنند از کیفیت‌ برتر ، ساخت‌ ، دوام ، عملکرد یا سبک‌ بالایی‌ برخوردار هستند و بنابراین‌ قیمت‌ بالاتری‌ را نیز از آنها دریافت‌ می‌ کنند.

مشاهده می‌ شود ، یک‌ حلقه‌ کامل‌ از هشت‌ قلب‌ ظاهر می‌ شود. از بالا یک‌ آتش‌ سوزی‌ کاملاً شکل‌ گرفته‌ از نور می‌ آید. این‌ شرکت‌ می‌ گوید ، الماس های‌ Hearts On Fire برای‌ همه‌ مناسب‌ نیست‌ "Hearts On Fire .برای‌ کسانی‌ است‌ که‌ انتظار بیشتری‌ دارند و در ازای‌ آن بیشتر می‌ دهند." این‌ مارک نسبت‌ به‌ الماس های‌ قابل‌ رقابت‌ قابل‌ مقایسه‌ با قیمت‌ ١٥ تا ٢٠ درصد قیمت‌ بالایی‌ دارد. اگرچه‌ بیشتر برای‌ بیشتر می‌ تواند سودآور باشد ، اما این‌ استراتژی‌ همچنین‌ می‌ تواند بسیار نادر باشد. غالباً از مراجع‌ تقلید دعوت می‌ کند که‌ ادعا می‌ کنند ک یفیت‌ یکسانی‌ دارند اما با قیمت‌ پایین‌ تر. به‌ عنوان مثال ، استارباکس‌ با نام تجاری‌ بیشتر در حال حاضر با رقبای‌ قهوه "عالی‌" از Dunkin 'Donuts تا McDonald's روبرو می‌ شود. همچنین‌ کالاهای‌ لوکس‌ که‌ در زمان های‌ خوب فروش خوبی‌ دارند ممکن‌ است‌ در هنگام رکود اقتصادی‌ در هنگام احتیاط خریداران در هزینه‌ های‌ خود در معرض خطر باشند. اقتصاد غم‌ انگیز اخیر بیشتر از همه‌ به‌ مارک های‌ برتر مانند استارباکس‌ ضربه‌ زد. بیشتر برای‌ همان. یک‌ شرکت‌ می‌ تواند با قرار دادن نام تجاری‌ خود به‌ عنوان پیشنهادات بیشتر با همان قیمت‌ ، به‌ پیشنهاد ارزش رقیب‌ حمله‌ کند. برای‌ مثال ، Targetخود را به‌ عنوان "تخفیف‌ با رازش" معرفی‌ می‌ کند. ادعا می‌ کند که‌ از نظر فضای‌ فروشگاه ، خدمات ، کالاهای‌ شیک‌ و تصویر نام تجاری‌ درجه‌ یک‌ ، اما با قیمت‌ های‌ قابل‌ مقایسه‌ با تخفیف‌ های‌ Walmart ، Kohl، و سایر محصولات ارائه‌ می‌ دهد. همان کمتر. پیشنهاد یکسان با هزینه‌ کمتر می‌ تواند یک‌ پیشنهاد ارزشمند باشد - همه‌ معامله‌ خوب را دوست‌ دارند. فروشگاه های‌ تخفیفی‌ مانند Walmartو "قاتلان گربه‌ ای‌" مانند Best Buy ، PetSmart، David's Bridalو DSW Shoes از این‌ موقعیت‌ یابی‌ استفاده می‌ کنند. آنها ادعا نمی‌ کنند محصولات متفاوت یا بهتری‌ ارائه‌ می‌ دهند. در عوض ، آنها مارک های‌ مشابه‌ بسیاری‌ را به‌ عنوان فروشگاه های‌ بزرگ و فروشگاه های‌ ویژه ارائه‌ می‌ دهند اما با تخفیف‌ های‌ عمیق‌ بر اساس قدرت خرید برتر و عملیات کم‌ هزینه‌ تر. سایر شرکت‌ ها در تلاش برای‌ جلب‌ مشتری‌ از رهبر بازار ، مارک های‌ تقلیدی‌ اما با قیمت‌ پایین‌ را تولید می‌ کنند. به‌ عنوان مثال ، آمازون مجموعه‌ ای‌ از تبلت‌ های‌ Kindle Fire را ارائه‌ می‌ دهد که‌ کمتر از ٤٠ درصد قیمت‌ تبلت‌ iPad یا Samsung Galaxy به‌ فروش می‌ رسد. آمازون ادعا می‌ کند که‌ "محصولات برتر را با قیمت‌ های‌ غیر حق‌ بیمه‌ ارائه‌ می‌ دهد".

برای‌ کالاهایی‌ که‌ عرضه‌ کمتری‌ دارند و بنابراین‌ هزینه‌کمتری‌ دارند ، تقریباً همیشه‌ یک‌ بازار وجود دارد .تعداد کمی‌ از مردم در هر چیزی‌ که‌ بخرند "بهترین‌" را دارند ، می‌ خواهند یا می‌ توانند از عهده آن برآیند .در بسیاری‌ از موارد ، مصرف کنندگان با کمال میل‌ به‌ عملکردی‌ کمتر از حد مطلوب رضایت‌ می‌ دهند یا در ازای‌ دریافت‌ قیمت‌ پایین‌ ، برخی‌ از زنگ‌ ها و سوت ها را رها می‌ کنند .به‌ عنوان مثال ، بسیاری‌ از مسافران که‌ به‌ دنبال محل‌ اقامت‌ هستند ترجیح‌ می‌ دهند هزینه‌ های‌ اضافی‌ غیر ضروری‌ خود را از جمله‌ استخر ، رستوران متصل‌ یا نعناع روی‌ بالش‌ پرداخت‌ نکنند .هتل‌ های‌ زنجیره ای‌ مانند Ramada Limited ، Holiday Inn Expressو ٦ Motel برخی‌ از امکانات رفاهی‌ را به‌ حالت‌ تعلیق‌ درآورده و بر این‌ اساس هزینه‌ کمتری‌ دریافت‌ می‌ کنند .

 

فرایند فوق شامل‌ پاسخگویی‌ به‌ عملکرد پایین‌ تر یا الزامات کیفیت‌ مصرف کنندگان با قیمت‌ بسیار پایین‌ تر است‌. به‌ عنوان مثال ، Uber، رهبر جهانی‌ سرویس‌ رزرو تاکسی‌ مبتنی‌ بر برنامه‌ ، در خاورمیانه‌ با یک‌ شرکت‌ محلی‌ که‌ پیشنهاد ارزش خود را بر اساس ترجیحات محلی‌ متفاوت کرده بود ، در رقابت‌ خشن‌ قرار گرفت‌. (به‌  تحقیقات بازار  واقعی‌ ٢.٧ مراجعه‌ کنید.) .البته‌ ، پیشنهاد ارزش برنده این‌ است‌ که‌ قیمت‌ بیشتری‌ را با هزینه‌ کمتر ارائه‌ دهید. بسیاری‌ از شرکت‌ ها ادعا می‌ کنند که‌ این‌ کار را انجام می‌ دهند. و در کوتاه مدت ، برخی‌ از شرکت‌ ها می‌ توانند به‌ چنین‌ موقعیت‌ های‌ والایی‌ دست‌ پیدا کنند. به‌ عنوان مثال ، هنگامی‌ که‌ اولین‌ بار برای‌ تجارت افتتاح گردید ، Home Depotبدون شک‌ بهترین‌ انتخاب محصول ، بهترین‌ خدمات و کمترین‌ قیمت‌ را در مقایسه‌ با فروشگاه های‌ محلی‌ سخت‌ افزار و سایر زنجیره های‌ بهبود خانه‌ داشته‌ است‌. با این‌ وجود در دراز مدت ، شرکت‌ ها بدون شک‌ پیدا خواهند کرد حفظ‌ چنین‌ موقعیتی‌ از هر دوضعیت‌ بسیار دشوار است‌. ارائه‌ بیشتر معمولاً هزینه‌ بیشتری‌ دارد و تحقق‌ وعده "کم‌ هزینه‌" را دشوار می‌ کند. شرکتهایی‌ که‌ سعی‌ می‌ کنند هر دو را تحویل‌ دهند ممکن‌ است‌ در مقابل‌ متقاضیان متمرکزتر بازنده شوند. به‌ عنوان مثال ، با مواجه‌ شدن با رقابت‌ قطعی‌ از فروشگاه های‌ Lowe ، Home Depotاکنون باید تصمیم‌ بگیرد که‌ آیا می‌ خواهد در درجه‌ اول با خدمات برتر یا قیمت‌ های‌ پایین‌ تر رقابت‌ کند. همه‌ گفته‌ شده ، هر مارک باید یک‌ استراتژی‌ موقعیت‌ یابی‌ را طراحی‌ کند که‌ برای‌ تأمین‌ نیازها و خواسته‌ های‌ بازارهای‌ هدف خود طراحی‌ شده باشد. . بیشتر برای‌ بیشتر یک‌ بازار هدف را ترسیم‌ می‌ کند ، کمتر برای‌ خیلی‌ کمتربرای‌ بازار دیگر و غیره. در هر بازاری‌ معمولاً جای‌ بسیاری‌ از شرکتهای‌ مختلف‌ وجود دارد که‌ هرکدام با موفقیت‌ موقعیتهای‌ مختلفی‌ را اشغال می‌ کنند. نکته‌ مهم‌ این‌ است‌ که‌ هر شرکت‌ باید استراتژی‌ موقعیت‌ برنده خود را تدوین‌ کند ، استراتژی‌ خاص شرکت‌ برای‌ مصرف کنندگان هدف خود است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد