تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

تحقیقات بازار

این وبلاگ به بررسی تحقیقات بازار از ابعاد مختلف میپردازد

شرکت تحقیقات بازاریابی و بازار 1

یک‌ شرکت‌ خدمات مالی‌ است‌ که‌ در سال ١٩٢٢ توسط‌ ٢٥ افسر ارتش‌ تشکیل‌ گردید که‌ برای‌ بیمه‌ خودروهای‌ یکدیگر گرد هم‌ آمدند زیرا بیمه‌ آنها بیش‌ از حد پر ریسک‌ بود. USAAاکنون تقریباً ٢٥٠٠٠ کارمند و بیش‌ از ٩ میلیون مشتری‌ عضو دارد. این‌ شرکت‌ به‌ طور مداوم در ١٠ شرکت‌ برتر بیمه‌ اتومبیل‌ قرار می‌ گیرد و انواع دیگری‌ از بیمه‌ و همچنین‌ خدمات بانکی‌ ، سرمایه‌ گذاری‌ ، بازنشستگی‌ و برنامه‌ ریزی‌ مالی‌ را ارائه‌ می‌ دهد. USAA از یک‌ استراتژی‌  تحقیقات بازار  استفاده می‌ کند - این‌ فقط‌ افراد نظامی‌ فعال و سابق‌ و خانواده های‌ نزدیک‌ آنها را هدف قرار می‌ دهد. اعضا با خدمت‌ در ارتش‌ حق‌ شرکت تحقیقات بازار را کسب‌ می‌ کنند و می‌ توانند آن را به‌ همسر و فرزندان خود منتقل‌ کنند. این‌ شرکت‌ در ابتدا حتی‌ محدودتر بود و فقط‌ افسران نظامی‌ را هدف قرار می‌ داد. با این‌ حال ، در سال ١٩٩٦ ، صلاحیت‌ به‌ پرسنل‌ اعزامی‌ اعطا گردید و در حال حاضر به‌ هر کسی‌ که‌ خدمت‌ می‌ کرد و با افتخار از ارتش‌ و اعضای‌ خانواده نزدیک‌ آنها مرخص‌ می‌ گردید ، تعلق‌ می‌ گیرد.

در دنیای‌ برنامه‌ های‌ تلویزیونی‌ کودکان ، Sprout یک‌ تازه وارد نسبی‌ است‌. Sprout متعلق‌ به‌ NBCUniversal است‌ و همچنین‌ برنامه‌ های‌ اضافی‌ خریداری‌ شده برنامه‌ PBS Kids را پخش‌ می‌ کند. یک‌ شبکه‌ چند منظوره واقعی‌ ، Sprout می‌ تواند به‌ عنوان برنامه‌ نویسی‌ کابلی‌ منظم‌ ، به‌ عنوان برنامه‌ نویسی‌ درخواستی‌ از طریق‌ Comcast و به‌ صورت آنلاین‌ از طریق‌ Sproutonline.com قابل‌ دسترسی‌ باشد.

 

Sprout فقط‌ کودکان را هدف قرار نمی‌ دهد. خانواده های‌ پیش‌ دبستانی‌ را هدف قرار می‌ دهد - خان وارهایی‌ که‌ یک‌ یا چند فرزند در سن‌ پیش‌ دبستانی‌ دارند. والدین‌ باید در مشاهده محتوای‌ تعاملی‌ ، چندین‌ نقطه‌ دسترسی‌ و برنامه‌ نویسی‌ ٢٤ ساعته‌ توسط‌ فرزندان خود مشارکت‌ داشته‌ باشند. به‌ همین‌ دلیل‌ ، تلاشهای‌ تبلیغاتی‌ Sprout در جهت‌ والدین‌ و همچنین‌ کودکان انجام می‌ شود.

پس‌ از یک‌ روز فوق العاده ناامید کننده در دفتر ، جسیکا تصمیم‌ گرفت‌ تا در یکی‌ از پاتوقهای‌ مورد علاقه‌ خود آرام شود. هنگامی‌ که‌ وارد اتاق می‌ گردید بلافاصله‌ فشار خون او پایین‌ می‌ آمد و نفس‌ عمیق‌ و آرامی‌ کشید. او از در دسترس بودن مکان موردعلاقه‌ اش خوشحال بود - صندلی‌ چرمی‌ راحت‌ در گوشه‌ پشت‌ اتاق ، جایی‌ که‌ برای‌ سفارش نوشیدنی‌ مورد علاقه‌ خود از صفحه‌ لمسی‌ میز جلوی‌ خود استفاده می‌ کرد. سپس‌ ، جسیکا با قرار دادن مجموعه‌ ای‌ از هدفون های‌ کاهش‌ دهنده نویز ، شروع به‌ جلب‌ برنامه‌ تلویزیونی‌ مورد علاقه‌ خود با پورتال سرگرمی‌ شخصی‌ خود کرد.

 

اگر به‌ نظر می‌ رسد این‌ یک‌ استارباکس‌ محلی‌ یا یک‌ کلوپ شبانه‌ مرسوم است‌ ، دوباره فکر کنید. جسیکا به‌ تازگی‌ سوار پرواز در ویرجین‌ آمریکا ، یکی‌ از جوانترین‌ شرکتهای‌ هواپیمایی‌ در ایالات متحده شده است‌. این‌ همچنین‌ جذابترین‌ ایرلاین‌ است‌ که‌ بهترین‌ رقابت‌ را در نظرسنجی‌ های‌ مختلف‌ صنعت‌ و مشتری‌ دارد. و پس‌ از تنها شش‌ سال فعالیت‌ ، ویرجین‌ آمریکا نیز سریعتر از هر شرکت‌ هواپیمایی‌ در سایر فرودگاه ها به‌ سودآوری‌ رسید.

 

چگونه‌ یک‌ شرکت‌ استارتاپ هواپیمایی‌ نوپا که‌ به‌ دلیل‌ موانع‌ ورود معروف است‌، وارد یکی‌ از رقابتی‌ ترین‌ صنایع‌ در جهان می‌ شود؟ برای‌ ویرجین‌ آمریکا ، پاسخ‌ دارای‌ دو بخش‌ است‌ - با اولویت‌ قرار دادن مشتری‌ و با هدف قرار دادن بخش‌ مناسب‌ مشتری‌. هدف قرار دادن مشتریان مناسب‌ ویرجین‌ آمریکا برای‌ اولین‌ بار در سال ٢٠٠٧ به‌ آسمان آمد. این‌ اولین‌ شلیک‌ در راه اندازی‌ خطوط هوایی‌ برای‌ ریچارد برانسون -

 

بنیانگذار شرکت‌ مادر ویرجین‌ گروپ نیست‌. شرکت‌ هواپیمایی‌ بین‌ المللی‌ ویرجین‌ ، ویرجین‌ آتلانتیک‌ ، از سال ١٩٨٤ در حال عبور از حوض بین‌ ایالات متحده و اروپا بود. اما ویرجین‌ آمریکا یک‌ شرکت‌ کاملاً مستقل‌ خواهد بود. و در حالی‌ که‌ برانسون و دیگر مدیران گروه ویرجین‌ هیچ‌ تصمیمی‌ روزمره در ویرجین‌ امریکا نمی‌ گیرند ، فرهنگ‌ غیرمتعارف ویرجین‌ - سرگرم کننده ، خلاقانه‌ ، حتی‌ ناخوشایند - غیر قابل‌ تصور است‌.

 

یکی‌ از ارزشهای‌ اصلی‌ برانسون که‌ در ویرجین‌ آمریکا نفوذ می‌ کند این‌ است‌: ابتدا از مردم خود مراقبت‌ کنید و سود به‌ دنبال خواهد داشت‌. در صنعتی‌ که‌ با شکایت‌ مشتری‌ در مورد خدمات مشخص‌ می‌ شود ، به‌ نظر می‌ رسد که‌ یک‌ رویکرد مشتری‌ محور برای‌ دستیابی‌ به‌ جایگاهی‌ در بازار کافی‌ است‌. اما هنگامی‌ که‌ ویرجین‌ خدمات هوایی‌ خود را در ایالات متحده آغاز کرد ، حداقل‌ چند شرکت‌ هواپیمایی‌ دیگر خود را بر اساس مانترا "اولین‌ مشتری‌" از جمله‌ رهبر صنعت‌ Southwest Airlines مستقر کرده بودند. و ویرجین‌ آمریکا می‌ دانست‌ که‌ با انجام بازی‌ ارزان قیمت‌ نمی‌ تواند انتظار موفقیت‌ داشته‌ باشد. Southwest نه‌ تنها از نظر ارزش قهرمان سلطنتی‌ بود ، بلکه‌ عمده رقبای‌ شرکت‌ های‌ هواپیمایی‌ هم‌ اکنون برای‌ تسلط‌ بر قیمت‌ پایین‌ یکدیگر را شکست‌ می‌ دادند . ویرجین‌ آمریکا قلاب رقابتی‌ متفاوتی‌ پیدا کرد. این‌ بخش‌ از پروازهای‌ مکرر را هدف قرار داد که‌ جوان ، باهوش ، با نفوذ و مایل‌ به‌ پرداخت‌ کمی‌ بیشتر برای‌ یک‌ شرکت‌ هواپیمایی‌ بودند که‌ از آنها - انجمن‌ - Silicon Valley مراقبت‌ می‌ کند. با ارائه‌ خدمات و امکانات استثنایی‌ که‌ مورد توجه‌ این‌ مشتری‌ خاص شرکت‌ های‌ هواپیمایی‌ قرار می‌ گیرد ، ویرجین‌ آمریکا توانسته‌ است‌ کرایه‌ های‌ کمی‌ بالاتر را بپردازد و همچنان پایگاه رو به‌ رشد مشتریانی‌ که‌ به‌ شدت وفادار هستند را ایجاد کند.

 

ورود به‌ جزئیات

 

ارائه‌ امکانات رفاهی‌ بی‌ نظیر در تجارت هواپیمایی‌ برای‌ هر شرکتی‌ یک‌ چالش‌ است‌. اما از همان ابتدا ، تجربه‌ ویرجین‌ آمریکا با در نظر گرفتن‌ مشتری‌ هدف خود طراحی‌ شده است‌. ناوگان آن از ٦١ فروند هواپیمای‌ سری‌ ایرباس ٣٠٠A تشکیل‌ شده است‌ که‌ هر

کدام از آنها هنگام شروع به‌ کار کاملاً جدید هستند و تاخیرهای‌ غیر منتظره ناشی‌ از تعمیر و نگهداری‌ و تعمیرات را به‌ حداقل‌ می‌ رسانند. صندلی‌ های‌ چرمی‌ با طراحی‌ سفارشی‌ ، به‌ طور متوسط‌ جادارتر و راحت‌ تر از صندلی‌ های‌ اتوبوس هستند. و آن حالت‌ نورپردازی‌؟ نه‌ تنها کابین‌ هواپیما را غرق در درخشش‌ زیبای‌ بنفش‌ می‌ کند ، بلکه‌ بر اساس نور خارج به‌ طور خودکار به‌ یکی‌ از ١٢ سایه‌ مختلف‌ تنظیم‌ می‌ شود.

 

ویرجین‌ آمریکا برای‌ جلب‌ نظر معلمان فناوری‌ ، تمرکز خود را بر روی‌ تجهیز هواپیماهای‌ خود به‌ جدیدترین‌ سخت‌ افزار و نرم افزار گذاشته‌ است‌. از روز اول ، ویرجین‌ تنها شرکت‌ داخلی‌ بود که‌ Wi-Fi پروازهای‌ ناوگان هواپیمایی‌ را ارائه‌ داد - تمایزی‌ که‌ تا به‌ امروز حفظ‌ کرده است‌ ، حتی‌ اگر با ارتقای‌ شبکه‌ برای‌ اطمینان از سریعترین‌ سرعت‌ در پرواز موجود ، از رقابت‌ جلوتر باشد. هر صندلی‌ دارای‌ پریز برق ، پورت USB و صفحه‌ نمایش‌ لمسی‌ تصویری‌ ٩ اینچی‌ با صفحه‌ کلید / کنترل از راه دور QWERTY است‌.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد