این صفحه لمسی امکان دسترسی به پیشرفته ترین سیستم سرگرمی و اطلاعات در آسمان ایالات متحده را فراهم می کند. سیستم قرمز اختصاصی ویرجین آمریکا به هر مهمان امکان انتخاب فیلم های درخواستی ، برنامه های تلویزیونی ، موسیقی یا بازی های ویدیویی را می دهد. قرمز همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا پرواز خود را در Google Maps تعاملی ردیابی کنند ، با مشتریان دیگر در گپ صندلی به صندلی بنشینند و برای خود یا هر شخص دیگری که غذا می خورند ، غذا و نوشیدنی سفارش دهند. این سیستمی است که به منظور احساس کنترل در مسافران در طی یک تجربه طراحی شده است که در غیر این صورت بیشتر از کنترل آنها خارج است.
بسیاری از این ایده ها از طریق مشتری با تکنولوژی ویرجین آمریکا ارائه شده است. تصادفی نیست که دفتر مرکزی این شرکت در بورلینگام ، کالیفرنیا ، فقط در چند مایلی با فرودگاه سانفرانسیسکو واقع شده است. در حقیقت ، ویرجین آمریکا تنها شرکت هواپیمایی مستقر در سیلیکون ولی است. این شرکت نه تنها دائماً هر جنبه از شرکت تحقیقات بازار را آزمایش می کند ، بلکه تلاش های زیادی را برای مشارکت کارآفرینان و مدیران سیلیکون ولی در این فرآیند انجام داده است و به ویرجین کمک می کند تا مانند مشتریان مخل خود فکر کند. لوان کالورت ، مدیر ارشد تحقیقات بازار ویرجین آمریکا می گوید: "ما خود را بیشتر از یک دستگاه جوجه کشی می دانیم."
به عنوان مثال V× Next را در نظر بگیرید - گروهی متشکل از ٣٠پرواز تقریباً مکرر که به عنوان گروهی اندیشمند برای ویرجین آمریکا عمل می کنند و ایده هایی را برای این شرکت تولید می کنند و هیچ هزینه ای ندارند. در میان سایر ایده های برن ده ، این گروه در توسعه مبارزات تبلیغاتی تعاملی اخیر شرکت بسیار موثر بود. در مرکز این کمپین یک سایت سینمایی حرفه ای قرار دارد که یک تور مجازی از پرواز ویرجین آمریکا را برای بینندگان فراهم می کند. نشان دادن خطوط هوایی در مزایای پرواز، بنیانگذاران و مدیرعاملان شرکت هایی مانند Pandora، Gilt و Pitchfork هستند. به عنوان بخشی از گشت و گذار ، بازدید کنندگان از سایت متوجه می شوند که چندین نفر از مسافران این هواپیما پروازهای مکرر ویرجین آمریکا و افراد مشهور سیلیکون ولی هستند که با مواردی از قبیل تنظیم موسیقی در هنگام پرواز و موارد منو ، کمک خلاقانه ای به خدمات هواپیمایی می کنند.
پنل فناوری خانگی ویرجین آمریکا نیز در ایجاد جدیدترین ویدیوی ایمنی شرکت نقش مهمی داشت. هنگامی که این شرکت فعالیت خود را آغاز کرد ، با یک فیلم ایمنی که مانند هیچ یک از انیمیشن کوتاه با یک techie nun و یک ماتادور با گاو خود نبود ، مشتریان را خوشحال کرد. این ویدیو که به صورت آنلاین نیز ارسال شده است، میلیون ها بازدید را جمع کرده و چهره ویرجین
آمریکارا به عنوان شرکتی که می تواند جایگزین های خلاقانه ای برای تقریباً هر چیزی حتی یک یادآوری فدرال برای استفاده از کمربند ایمنی پیدا کند، تقویت کرد. این تصویر به ویدئوی ایمنی ویرجین امریکا منتقل شده است، ویدیویی که توسط یک کارگردان برتر هالیوود و طراحان رقص جهانی ساخته شده است و دارای ١٠ پسر المپیک سابق و یک نامزد نهایی آمریکن آیدل است. اولین بار در میدان تایمز و با پوشش گسترده مطبوعات ، فیلم ایمنی جدید در کمتر از دو هفته به ٦ میلیون بازدید رسید.
بالای ابرها
اگرچه شواهد حکایتی زیادی وجود دارد که نشان می دهد مشتریان ویرجین آمریکا از خدمات خود به وجد آمده اند ، اما رتبه بندی کیفیت صنعت است. ویرجین آمریکا نیز با موفقیت قطعی در آنجا در حال آمدن است. در حقیقت، ویرجین امریکا در گزارش سالانه کیفیت هواپیمایی شماره یک بوده است که طی سه سال گذشته متوالی خطوط هوایی را براساس چمدان های بد اداره شده، شکایات مشتری، رد شدن از پرواز و درصد به موقع رتبه بندی می کند. در نظرسنجی اخیر Consumer Reports برای جلب رضایت مشتری در این شرکت هواپیمایی ، نه تنها ویرجین امریکا افتخارات برتر را کسب کرده است ، بلکه دارای بالاترین امتیاز کسب شده توسط هر شرکت هواپیمایی ایالات متحده در سالهای گذشته بوده است.
با وجود همه موفقیت های ویرجین آمریکا ، صنعت هواپیمایی مکانی دشوار برای بقا و پیشرفت است. در ایالات متحده تنها چهار شرکت هواپیمایی بیش از ٨٠ درصد بازار را در اختیار دارند. ویرجین امریکا می داند ، حفظ رتبه های بالای خود یک چالش خواهد بود ، به ویژه با گسترش آن به بازارهای جدید - به ویژه بازارهایی با آب و هوای سرد ، عاملی که احتمال لغو یا تاخیر پروازها را افزایش می دهد. با افزایش تعداد مسافران پروازها ، زمان سوار شدن و اعزام نیز افزایش می یابد و بر چندین معیار خدمات مشتری تأثیر می گذارد و با مشتریان فنی و متصل ویرجین، هرگونه لغزش ممکن است برای دیدن همه دنیا از طریق پیامک، توییت یا پیام پخش شود. انجام بازی ویژگی ها و امکانات رفاهی نیز مشکل ساز است. چیزهایی که امروز مشتریان را خوشحال می کنند فردا باعث ملامت می شوند ، به خصوص وقتی رقبا دائماً در تلاشند تا پیشنهادات خود را نیز بهبود دهند.
ویرجین امریکا برای ادامه رقابت در حالی که به سمتآینده حرکت می کند ، اخیراً اعلام کرد که با خرید شرکت هواپیمایی آلاسکا - یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی کوچک واقع در ساحل غربی که به دلیل سطح بالای خدمات و وفاداری به مشتری معروف است- موافقت کرده است. با بیش از ١٢٠٠ پرواز روزانه و ٢٨٠ هواپیما ، این شرکت هواپیمایی ترکیب رقابتی بسیار قوی تری را حتی در بزرگترین خطوط هوایی در ساحل غربی فراهم می کند. این باید برای مشتریان هر شرکت هواپیمایی که از گزینه های محدود مسیر در گذشته ناامید شده اند ، یک مزیت باشد .
اما با چنین موقعیتی مستحکم و منحصر به فرد نسبت به بخش خاصی از صنعت ، بسیاری از خود می پرسند که اتحادیه این دو شرکت هواپیمایی چه تأثیری بر سبک و کیفیت خدمات ویرجین آمریکا خواهد گذاشت. به هر حال ، اگر "hip" به بهترین وجه سبک ویرجین آمریکا را توصیف می کند ، آلاسکاایرلاینز بهتر است "عملی" توصیف شود. یکی از تحلیلگران صنعت مسافرت می گوید: "امید من این است که آلاسکا با ذهنی باز وارد شود و برخی چیزها را یاد بگیرند. " "این hip نیست ، سکسی نیست ، اما آلاسکا تلاش زیادی برای آن انجام می دهد."